No homo.
Ingen fapp kanske jobb nu. vad vem vet?,.
Random factdags igen. Homogenisering av mjölk har kopplats (dvs korrelation, kausalitet är inte bevisad) till prostatacancer och andra otrevligheter i kroppen. Den enda anledningen att mjölken homogeniseras är att det ser myspysigare ut.
Ungefär samma sak dygnen runt när man är under 25.
Du gillar färsk grädde bättre?
Ingen fapp kanske jobb nu. vad vem vet?,.
Det verkar smitta att skriva inlägg som inte går att förstå?
Random factdags igen. Homogenisering av mjölk har kopplats (dvs korrelation, kausalitet är inte bevisad) till prostatacancer och andra otrevligheter i kroppen. Den enda anledningen att mjölken homogeniseras är att det ser myspysigare ut.
Du som känner bonnar. Vad säger mjölkbönderna om förbudet mot opastöriserad mjölk som är under uppsegling?
Yes!Så vad du säger är, homo = myspys och no homo = no myspys?
Lisa Nilsson?Ingen fapp kanske jobb nu. vad vem vet?,.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jag orkar inte mer sånt!Det verkar smitta att skriva inlägg som inte går att förstå?
Jag är ett geni!
Det där påståendet börjar bli väldigt återkommande och jag vet inte om jag tycker det känns helt bra...
jag tyckar vi ska ha mysigt o trevligt här inte hacka på varandra nån som röster för det . ??? allla ska väl ? vara välkommen här . svenska norska turkar osv.. samt en ordblind eller ni sånt
Ja, det kanske är lite stating the obvious iofs..
Precis, vi alla vet ju redan att du är det bästa från 80-talet.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|