Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag vet inte, minns bara att du skrev nåt om känslig mage för länge sen. Men minns inte vad du skrev, så jag hittade på en egen slutsats :D :banana

Min mage är inte känslig, jag har haft salmonella två ggr utan att ens veta om det.
Däremot är jag känslig mot vissa bilder och diskussioner som får mig att hulka men det har inte med magen att göra. :)

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Är märkligt nog riktigt uppåt idag, trots att jag känner att energinivån är låg. Men trots det har man fått mycket gjort. Nu ska lägenheten göras om som jag vill, nu när man slipper kompromissa.

Med några tatueringar (=dekaler) får man kanske mer energi?

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Att slippa kompromissa är ibland något av det allra bästa. Speciellt om man inser att kompromissandet har varit att låta bromsen ligga på när man borde gasa :fakta

Är märkligt nog riktigt uppåt idag, trots att jag känner att energinivån är låg. Men trots det har man fått mycket gjort. Nu ska lägenheten göras om som jag vill, nu när man slipper kompromissa.

Med några tatueringar (=dekaler) får man kanske mer energi?

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Att slippa kompromissa är ibland något av det allra bästa. Speciellt om man inser att kompromissandet har varit att låta bromsen ligga på när man borde gasa :fakta

Jo det är väl så. För en gångs skull kommer jag hem till ett välvårdat hem också. Istället för att där ligger kassar på golvet i hallen, på byrån, i sovrummet så man knappt kan öppna städdörren. Jag slipper en enorm klädhög i fåtöljen. Nu ligger iofs allt i hallen och väntar på att bli hämtat. Men sorterat i en hög och allt gammalt skräp slängt.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA