Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har översatt allt nu, det är nog små fel här och var. Det som gör mig deprimerad är bara att jag behövde använda Google translate. Det är sjukt deprimerande. :brinnerup

Aj aj då, google verkar ju inte vara din starka sida (med tanke på google-gate igår), men hoppas det blev ok resultat.

Tack för ditt erbjudande men svårt ändå för det hela är sekretessbelagt :)

Jag har tillräcklig säkerhetsklassning för att ha insyn i "rikets säkerhet", så det är nog lugnt :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Aj aj då, google verkar ju inte vara din starka sida (med tanke på google-gate igår), men hoppas det blev ok resultat.

Jag har tillräcklig säkerhetsklassning för att ha insyn i "rikets säkerhet", så det är nog lugnt :D

Min språkliga känsla säger att det är ok, kan ha bytts ut till bättre ord och lite bättre formulering men det var det bästa jag kunde komma med. Jag testade flera olika fraser i google translate för att få fram det jag ville ha för bästa möjliga känsla. Möjligen kan kvaliteten ha blivit sämre med tiden i och med att jag blev hungrig och trött :rolleyes

Du kan ju få skriva på ett sekretessavtal ;) Det handlar ju bara om att jag ska ha möjligheten att få skydd i form av patent eller design. Eller dylikt. En förlorad nyhet innebär att jag missar chansen till skydd. Det är alltså en produktframtagning jag sysslar med.

Please tell us why :rolleyes:

För jag gick på toaletten så ofta. Och det gör jag fortfarande. Men i övrigt kan det nog ha med att göra att jag blev utfryst, mobbad och hamnade i slagsmål lite sådär sporadiskt.
Gymnasiet blev bättre, där var jag bara utsatt för utfrysning och hästtjejernas normala skitsnack.

Och folk undrar varför jag hatar folk. :3freak

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Folk är skit rent generellt! Undantagen finner du här i tråden, samt ett fåtal andra :mattias
Men vem fan vågar slåss med dig? :skrämd

Inga brudar som försökte slå mig. De snackade skit bakom ryggen på mig och jag gav tillbaka men då pratade jag skit bara när de kunde se vad jag säger.

Tacka gudarna att jag kommit över separationsångesten jag burit på i hela mitt liv! Fast den är kvar i en viss mån men inte lika starkt. Jag gillar mig själv så mycket bättre idag att jag gärna hänger med mig själv i ensamhet. :tuttar

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag provade på det där med stalking idag.
Insåg dock snabbt att jag saknar det tålamod som krävs för ett sådant åtagande.
:(

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ack denna rastlösa ungdom :huvet

Jag provade på det där med stalking idag.
Insåg dock snabbt att jag saknar det tålamod som krävs för ett sådant åtagande.
:(

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Har jag missat nåt? Ingen får pissa på Pittit! :fakta

They just did :gråta

Men då är det alltså okej om vi börjar kalla dig för PissiT ?

Gör som du vill, I dont give shit. :(

Inte för mig :mattias

Mitt öknamn från och med mellanstadiet var just Pissa :(

Tack.

Inga brudar som försökte slå mig. De snackade skit bakom ryggen på mig och jag gav tillbaka men då pratade jag skit bara när de kunde se vad jag säger.

Tacka gudarna att jag kommit över separationsångesten jag burit på i hela mitt liv! Fast den är kvar i en viss mån men inte lika starkt. Jag gillar mig själv så mycket bättre idag att jag gärna hänger med mig själv i ensamhet. :tuttar

I know the feeling, jag höll dock tyst med vilje. :(

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Spelat klart sista tempet i Zelda. Nu äter jag kaseinpudding och ska se en film innan jag slänger den här dagen utav helvete.

God natt :hej

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...