Dumjävel! Ni kunde ha haft massa minipeters nu ju.
Räcker det inte med en?!
Dumjävel! Ni kunde ha haft massa minipeters nu ju.
Räcker det inte med en?!
Massuppfitta heter det!
Fan, det har du ju rätt i.. Världen kunde ha varit en bättre plats med andra ord!
Räcker det inte med en?!
Jag tycker Semper kan kliva in i julrimstråden.
Nä! Jag håller med PippiT, ju fler desto bättre
Lammisen verkar så trevlig så det går bra för min del att han hänger på. Verkar som om Semper kan den 25e. Vad sägs om en eftermiddagsöl på nåt hak där man kan ta en snack till om man vill, typ vid 15-snåret? Jag måste vara fräsch den 26 så jag kan inte dra någon allnighter.Då får vi försöka den 25e då... Dock får ni stå ut med att jag har mitt lammkött med mig
Blir det bara du som kan då kan vi istället sikta på en fika bara du o jag så kan han umgås med min mamma i ett par timmar
Lammisen verkar så trevlig så det går bra för min del att han hänger på. Verkar som om Semper kan den 25e. Vad sägs om en eftermiddagsöl på nåt hak där man kan ta en snack till om man vill, typ vid 15-snåret? Jag måste vara fräsch den 26 så jag kan inte dra någon allnighter.
Tack
Jag får ta och försöka och inte vara så "meeh" och göra slag i saken. Såna här lyxproblem har jag aldrig haft förr och här sitter jag utan att göra någonting åt det, mitt förra singel jag hade sparkat på mig just nu.
Grattis, Tjita1, på 25-årsdan. Hurra, hurra.
Nej, nej nu missuppfitta du mig. Jag menar att för tjejer går det åt andra hållet.
Lammisen verkar så trevlig så det går bra för min del att han hänger på. Verkar som om Semper kan den 25e. Vad sägs om en eftermiddagsöl på nåt hak där man kan ta en snack till om man vill, typ vid 15-snåret? Jag måste vara fräsch den 26 så jag kan inte dra någon allnighter.
Jag är så jäkla trött, får jag bara sova i ett par dygn så orkar jag nog skriva något vettigt här.
Hur lång får en nap vara egentligen innan den blir nåt annat... o vad kallas det då?Gäsp! Kände mig också trött, så jag tog en liten powernap.
Vaknade nu
Nä! Jag håller med PippiT, ju fler desto bättre
Grattis!Grattis, Tjita1, på 25-årsdan. Hurra, hurra.
Du e väl alltid fräsch?
Vill du låna pengar nu igen?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!