VA! Å fyyy....en sån..........DÖÖÖÖÖDA INTE TRÅÅÅÅDEN.
Han är jätteläskig irl. Han har ju tulpaner för bövelen
VA! Å fyyy....en sån..........
'Vad menar du med det?
MEEN...jag har jätemåånga mössor...å en rosa tomteluva, jättegulli
ja nu segar den här sidan så jag kan inte citera inlägg,går knappt att skriva alls, jaha mormors cafe,,mina heter Rödluvans cafe...
Ja trodde du var full Men sen är de bara tisdag kom jag på sen.
Sen när är det ett hinder? :studentJa trodde du var full Men sen är de bara tisdag kom jag på sen.
ja nu segar den här sidan så jag kan inte citera inlägg,går knappt att skriva alls, jaha mormors cafe,,mina heter Rödluvans cafe...
Nu gör ni mig på dåligt humör. Jag jobbar ju imorgon, jag har alkolås och kör i mitt jobb så de passar inte sig. Häll GENAST ut era öl.
Nu gör ni mig på dåligt humör. Jag jobbar ju imorgon, jag har alkolås och kör i mitt jobb så de passar inte sig. Häll GENAST ut era öl.
jobbar ni tillsammans??
Jag kör nykter även utan alkolås!!
Du får trösta dig med lite skadeglädje över att jag har supporttelefonen så jag kan inte dricka sprit, inte köra hoj, inte träffa min flickvän eller rent allmänt göra något intressant i långhelgen. Och då har jag ledigt på fredag med. >.< Perfekt.
Och jag har redan haft ett supportsamtal den här veckan med en oerhört gnällig kund som inte ville släppa mig förrän jag grävt upp ett part number på en minneskrets till en server vars hårdvara gick EOL 2009... Och det är inte ens mitt företag som tillverkar den. >.<
Vilka?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |