Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Bara Sportbike som är sååå gammal!! Men men, alltid singel när det är du som frågar :kär

Men han sover inte bort livet iaf. ;)

åhh! :kär

Nå, nu vill jag höra alla snuskiga detaljer om sporthojsfesten! Vem fick ligga med vem? Vem kröp hem på alla fyra? Vem fick gå walk of shame? Tell me eveeryyyysiiiiing! :hihi

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
hahhaha okidoki! :tummenupp

Nå, är Peter1880 fortfarande singel? Annars är denna tråden värdelös. :D :D :D
Självklart! Han är makten, härligheten o evigheten singel i evighet! (quote) :glömdet

Nej på grund av relation. :7peta
Öh va? Hur menar du då? :va

Men han sover inte bort livet iaf. ;)

åhh! :kär

Nå, nu vill jag höra alla snuskiga detaljer om sporthojsfesten! Vem fick ligga med vem? Vem kröp hem på alla fyra? Vem fick gå walk of shame? Tell me eveeryyyysiiiiing! :hihi
Har du kollat de hemska bilderna? Lite skumma människor. En stor hanne i rosa bh som slänger knasiga Qvinnor i rosa byxor omkring sig. O jag fick hångla också, fast inte med dig den här gången! :rodnar

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Självklart! Han är makten, härligheten o evigheten singel i evighet! (quote) :glömdet

Öh va? Hur menar du då? :va

Har du kollat de hemska bilderna? Lite skumma människor. En stor hanne i rosa bh som slänger knasiga Qvinnor i rosa byxor omkring sig. O jag fick hångla också, fast inte med dig den här gången! :rodnar

Bilder? Var finns bilderna? hahaha det är väl alltid skumma människor på sporthojsfesten! Det är ju VI!!!! :hihi WOTT!!! Hångla du med någon annan än mig?! :gråta Hoppas det var gott iaf! Hångla är najs! :krama

Var där INGEN som fick ligga?! PippiT och resten som är PAR vill jag inte höra om! :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Bilder? Var finns bilderna? hahaha det är väl alltid skumma människor på sporthojsfesten! Det är ju VI!!!! :hihi WOTT!!! Hångla du med någon annan än mig?! :gråta Hoppas det var gott iaf! Hångla är najs! :krama

Var där INGEN som fick ligga?! PippiT och resten som är PAR vill jag inte höra om! :D

Vänta ska rota lite. Jamen du va ju inte där så jag fick hitta annat hångel. Hon är nästan lika söt som du! :tuttar

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Var där INGEN som fick ligga?!

Jag trodde jag var nära, men A_NN_A stövlade fram, tog min drink, och kastade den rätt ner i golvet istället!

Du får komma upp till Stockholm med din hoj i sommar Monkey.. Så kan vi dra ut och mysa med våra blåa raketer! :hojraket

(Kärringen kommer 10 min senare eftersom hon har en grön hoj.. Och alla vet att blå är snabbare än grön :yoparty )

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Du får väl visa lite pondus om du är superdupermoderator och inte bara framstå som en toffel? :7peta :näsblod

renkött renkött är uppkopplad nu
Medlem
renkötts avatar Reg.datum
Apr 2011
Hoj
Honda CBR 600F -87a

Nästan moppevarning! Var inte så stöddig!! :mad: :kär Sportbike :kär

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jag trodde jag var nära, men A_NN_A stövlade fram, tog min drink, och kastade den rätt ner i golvet istället!

Du får komma upp till Stockholm med din hoj i sommar Monkey.. Så kan vi dra ut och mysa med våra blåa raketer! :hojraket

(Kärringen kommer 10 min senare eftersom hon har en grön hoj.. Och alla vet att blå är snabbare än grön :yoparty )

Hörru dudu din lilla... vänta du bara...eh ja du får vänta för jag hänger knappast med. Men när jag är i fatt er då jeflar!!! :mad:

O de e då inte Gröns fel att jag inte hänger med. Jag är gammal föri h-e!!!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Hmm.....låter som en väldigt väääääldigt dålig ursäkt! :va

Absolut kan jag göra det, om jag får bo hos dig?! :7peta Om jag inte löser boende på annat håll....hmm.....

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hmm.....låter som en väldigt väääääldigt dålig ursäkt! :va

Absolut kan jag göra det, om jag får bo hos dig?! :7peta Om jag inte löser boende på annat håll....hmm.....

Det är faktiskt sant att hon hällde ut min nyköpta red Bull vodka!! :6surkart

Börja med att ha nån semester alls i sommar istället för att bara jobba 80 timmar/v så ordnar sig resten!

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha