BlöjRäsern
Gränsfall
Get real biches
Get real biches
Get real biches
Ja, men så är det ju.. kan vara helt slut och på väg att gå hem,, men så dyker det upp nån sån där SJUKT tight 20-åring, så blir man hulken åter igen..
Dock brukar det gå över rätt fort. då de alltid är i vägen för mig där jag ska köra..
Du stavar getebra.
Menar du baletten Les Biches eller kommunen i Frankrike?
Det skall uttalas så era gamla getter. Södern skall, likt fågel Fenix, ur askan resa sig ånyo!
Ett varningens ord till alla singlar: Det gäller att välja sin partner med urskillnad!
View attachment 398357
Ja, en del på nätet tänker sig inte för vad dom säger. Någon kallade mig just besserwisser för att jag försöker ge ett gott råd, vilket är något som förstör hela min dag. Tack för den, nu kommer jag sitta och vara deppig och på dåligt humör hela dagen..
vilket är något som förstör hela min dag. Tack för den, nu kommer jag sitta och vara deppig och på dåligt humör hela dagen..
Pinne går fetbort!!
Ja, en del på nätet tänker sig inte för vad dom säger. Någon kallade mig just besserwisser för att jag försöker ge ett gott råd, vilket är något som förstör hela min dag. Tack för den, nu kommer jag sitta och vara deppig och på dåligt humör hela dagen..
Eller hur, de verkar ju vara heltorra o träiga typer!
Och stela är de också.
För att inte tala om att de inte verkar ha en susning...
Igår var getter, nu idag en ny gren av humor bara det nu inte barkar åt helvete så man inte klykar ordvitsarna
Det är olika grenar här inne varje dag.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |