Singeltråden

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Ja, men så är det ju.. kan vara helt slut och på väg att gå hem,, men så dyker det upp nån sån där SJUKT tight 20-åring, så blir man hulken åter igen..

Dock brukar det gå över rätt fort. då de alltid är i vägen för mig där jag ska köra.. :mad:

Har också dom problemena med lammkött - dom blockerar vägen,tjafsar och vill ha autografer:hihi
Lite småjobbigt men man kan leva med det - småkexena retar nämligen gallfeber på stor kexena.

:rofl

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ett varningens ord till alla singlar: Det gäller att välja sin partner med urskillnad!

pinne.jpg

Last edited:

Tjita1

Guest
Ja, en del på nätet tänker sig inte för vad dom säger. Någon kallade mig just besserwisser för att jag försöker ge ett gott råd, vilket är något som förstör hela min dag. Tack för den, nu kommer jag sitta och vara deppig och på dåligt humör hela dagen.. :(

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ja, en del på nätet tänker sig inte för vad dom säger. Någon kallade mig just besserwisser för att jag försöker ge ett gott råd, vilket är något som förstör hela min dag. Tack för den, nu kommer jag sitta och vara deppig och på dåligt humör hela dagen.. :(

Det är väl inte ditt fel att folk inte tänker? Inte att ta åt sig av.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Pinne går fetbort!! :fakta

Eller hur, de verkar ju vara heltorra o träiga typer! :brynad

:krama Du ska inte bry dig om såna! Sluta deppa.

Tjita1

Guest
Det står en V8 och går på fullvarv inne i mitt badrum. Eller nej vänta, det är nog bara min tvättmaskin..

Tjita1

Guest
Ja, sorry, jag är inte särskilt stabil när det kommer till kritik, påhopp och konflikter, men jag har precis som jag väntade mig, mått dåligt hela jävla dan.. :( Nåja, får bli lite :ätapiller ikväll, och nya tag imorgon.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!