Tjita1
Guest
Då gäller det att bita ihop och masa sig dit.
Och smitta ner resten av klassen så jag blir helt själv?
Vidare: Hade du satt dig i skolbänken och studerat ett svårt ämne i högt tempo dyngförkyld?
Då gäller det att bita ihop och masa sig dit.
Och smitta ner resten av klassen så jag blir helt själv?
Vidare: Hade du satt dig i skolbänken och studerat ett svårt ämne i högt tempo dyngförkyld?
Det är det som är grejen. Även om det hade varit skitjobbigt hade jag nog kunnat läsa in det själv, för jag är rätt lättlärd. Om jag går dit och smittar ner alla andra kanske dom får det jobbigt. Dessutom brukar jag bli rätt krasslig när jag är förkyld, fruktansvärt tårögd, inflammerade bihålor, ont i halsen och snorig, samt dimmig i huvet, så jag lär inte må särskilt bra av det själv, om jag över huvud taget lär mig nåt.
Sluta grina...
Dags för Blöjan att säga till Poopyface att sluta bråka igen ser jag..
Annars blir det inga bullar i sommar!
Ja det är dåligt med drag i tråden nuförtiden, det beror väl på att Kärringen försvann.
Ja det är dåligt med drag i tråden nuförtiden, det beror väl på att Kärringen försvann.
Ja hon behövde kanske paus. Fast det verkar som att nästan alla tog paus samtidigt.Håller med, saknar Kärringens närvaro
Ja hon behövde kanske paus. Fast det verkar som att nästan alla tog paus samtidigt.
Senast jag kikade in fick jag en stor, äcklig clown rätt i ansiktet, om inte det är en orsak till att ta en paus vet jag inte vad som krävs.
Allt är alltså JävlaPeters fel. Igen.
Allt är alltid Jävla Peters fel.
Vad händer, håller vår underbara tråd på att dö!!
Måste dra till garaget, hoppas att det är mer aktivitet när jag kommer hem
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |