Singeltråden

Tjita1

Guest
Eller också går man inte på ratsit.se så kan man se hur många dagar gammal grannen är dessutom. Och vad han har för bil.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag blir så jävla trött.. Vilodag idag.. Kom hem.. Käkade, låg på soffan.. Var helt sinnessjukt trött.. KUNDE inte hålla mig vaken.. Ställde klockan 7 min fram i tiden.. Blundade och somnade direkt.. De 7 minuterna gör det omöjligt att sova nu tydligen.. :va försökt sova sen typ kl 22.. Men 7 min powernap gör tydligen så att man går från dödstrött till kan inte somna.. :huvet

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag blir så jävla trött.. Vilodag idag.. Kom hem.. Käkade, låg på soffan.. Var helt sinnessjukt trött.. KUNDE inte hålla mig vaken.. Ställde klockan 7 min fram i tiden.. Blundade och somnade direkt.. De 7 minuterna gör det omöjligt att sova nu tydligen.. :va försökt sova sen typ kl 22.. Men 7 min powerfap gör tydligen så att man går från dödstrött till kan inte somna.. :huvet

Du får väl sätta dig på händerna eller nåt då.....

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Precis, kanske tur för båda:)

Är det du på avataren och vad tränar du? ere nån form av ninja?

Ja, det är jag för några år sen :). Först tränat MSD och sen MMA. Bilden är MSD som ställde upp på dansuppvisning med gymnaster. Numera är det dock bara gymet.

2rm9o9e.jpg

Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ja, det är jag för några år sen :). Först tränat MSD och sen MMA. Bilden är MSD som ställde upp på dansuppvisning med gymnaster. Numera är det dock bara gymet.

Jag hajar inte, varför är det ninjor i en gympasal? Och så undrar jag varför de är svarta istället för gröna och saknar skal?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...