Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Lugn. Först måste hondan maka på sig.

Lugn? Inte min starka sida. :glömdet

Ingen textning på teater, inte alltid textade filmer, sämre tillgänglighet som t.ex tolktillgänglighet samt kvaliteten på tolkningen.

Bonus: attityden till cochlea implantat. Där blev min kompis med CI ifrågasatt varför hon valde att "bli hörande". Antingen är man döv eller inte.

Folk är dumma i hela huvudet :fakta

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Bonus: attityden till cochlea implantat. Där blev min kompis med CI ifrågasatt varför hon valde att "bli hörande". Antingen är man döv eller inte.

Tycker att forskning är intressant rent generellt, och har funderat lite på det där..

Det cirkulerar ju "mirakel"-videos ibland på folk som installerar nånting i huvudet och sen börjar höra. Funkar det? Funkar det för alla? Om inte, görs det några framsteg där?

Och är det nåt som du är sugen på att göra?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tycker att forskning är intressant rent generellt, och har funderat lite på det där..

Det cirkulerar ju "mirakel"-videos ibland på folk som installerar nånting i huvudet och sen börjar höra. Funkar det? Funkar det för alla? Om inte, görs det några framsteg där?

Och är det nåt som du är sugen på att göra?

Frågan har varit uppe här en gång, i tråden, faktiskt :p men alla kan ju inte ha bra minne som jag har ;)

Svaret är enkelt, nej jag är inte sugen. Det har funkat bra och jag lever bland hörande, jag integrerar ännu bättre än de flesta hörselskadade så jag ser ingen direkt anledning till att göra det.

Dessutom är livet skönt när det är lugnt och tyst, jag är redan stressad som det är :hihi

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Frågan har varit uppe här en gång, i tråden, faktiskt :p men alla kan ju inte ha bra minne som jag har ;)

Svaret är enkelt, nej jag är inte sugen. Det har funkat bra och jag lever bland hörande, jag integrerar ännu bättre än de flesta hörselskadade så jag ser ingen direkt anledning till att göra det.

Dessutom är livet skönt när det är lugnt och tyst, jag är redan stressad som det är :hihi

Det enda som inte är bra med dig Spelhinken, är att du hela tiden tar miste på prinsessans namn.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...