Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sådärja då är man påväg till Karolinska på en skumpig buss med ryggvärk. Damn kan dom inte lära sig köra försiktigt.
O så ska man dit för ännu mer smärta o klämma ihop de stackars titsen till en platthet som inte är normal. :gråta
Vill inte, vill inte, vill inte. *stampar med foten*

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Inget kul alls.. hoppas det ordnar sig asap Pippi. Jag har veninflammation utgående från vaden så det drar i ljumsken på alldeles fel sätt. Inte den vanliga solstrålen :hihi på jobbet idag. Läkaren imorgon..

Edit: Skämtet som hann smyga sig in var kul :D

Tjita1

Guest
Det där med att sova är en ädel konst som vissa behärskar bättre än andra :rolleyes:
Jag också, om jag tänker mig för och inte dricker 1 liter coca cola två timmmar innan sängdags. #idiotkarlsson #skyllmigsjälv #pucko
Sådärja då är man påväg till Karolinska på en skumpig buss med ryggvärk. Damn kan dom inte lära sig köra försiktigt.
O så ska man dit för ännu mer smärta o klämma ihop de stackars titsen till en platthet som inte är normal. :gråta
Vill inte, vill inte, vill inte. *stampar med foten*
Var det inte ryggen du skulle röntga? Eller du passar på och gör allt när du ändå är där?
*stulen*

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu har jag missat, vad är fatt med Pippins rygg? :(

Jag har äntligen efter år av smärta tagit tag i det och sökt läkare för min rygg och höftsmärta. Har problem ända ner i vaden på vänster sida och kan inte träna utan att krampa. Sen att jag gör det ändå ska vi inte tala om. :D Nu i ett par dagar har jag haft så ont att jag har svårt att ta mig ur sängen på morgonen men idag har jag iallafall jobbat.
Pratade med läkaren idag igen och hon har skrivit ut kodeintabletter. Jag vill helst inte ta såna då jag blir lite illamående av dom. Hade hellre sett att jag fick morfinbaserade.
Förhoppningsvis hittar dom orsaken på fredag så jag helt slipper värktabletter. Så på den vägen är det. :)

Jaha, så nu räknar du säkert med att jag inte bara ska fortsätta bjuda på bullar, utan även massa pannkakor?? :skrämd

Du behöver inte bjuda på något, fortsätt bara att bjuda på dig själv och ditt goda humör så är nog alla nöjda o glada. :)

Det blev yoghurt o banan till lunchmiddag idag, orkade inget annat trots att jag velat ha pannkakor.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Jag har äntligen efter år av smärta tagit tag i det och sökt läkare för min rygg och höftsmärta. Har problem ända ner i vaden på vänster sida och kan inte träna utan att krampa. Sen att jag gör det ändå ska vi inte tala om. :D Nu i ett par dagar har jag haft så ont att jag har svårt att ta mig ur sängen på morgonen men idag har jag iallafall jobbat.
Pratade med läkaren idag igen och hon har skrivit ut kodeintabletter. Jag vill helst inte ta såna då jag blir lite illamående av dom. Hade hellre sett att jag fick morfinbaserade.
Förhoppningsvis hittar dom orsaken på fredag så jag helt slipper värktabletter. Så på den vägen är det. :).

Hoppas att dom hittar en lösning på ditt problem,för ständig värk är fan inte kul

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Förhoppningsvis hittar dom orsaken på fredag så jag helt slipper värktabletter. Så på den vägen är det. :)

Nämen dumma kroppen. Hoppas det är något som går att fixa hyfsat enkelt. Inte roligt att han ont i de regionerna! Jag håller tummarna! :)

Det viktiga är att du är tillbaka:tummenupp

Känner på mej att du smugit in inkognito ibland för att kolla att vi skött oss:)

Tackarrrrr... :)

Nej. Har inte smugit, för jag har inte jag har inte velat läsa något alls under tiden jag varit borta. Har däremot kollat ibland om någon skickat PM.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Visst är det fascinerande hur klämda tuttar kan leda till pannkaka?

image.png

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S