Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det var länge sedan det var något hästrelaterat i tråden, vilket jag tänker ändra på nu. :D:banana

Fråga till den hästkunniga delen av tråden, ska man tänka på något särskilt vid kontakt med kvinnor som har Nordsvenskar eller är de som vanliga människor? :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det var länge sedan det var något hästrelaterat i tråden, vilket jag tänker ändra på nu. :D:banana

Fråga till den hästkunniga delen av tråden, ska man tänka på något särskilt vid kontakt med kvinnor som har Nordsvenskar eller är de som vanliga människor? :)

Nja, just de med nordsvenskar är väldigt speciella. Man måste vara försiktig för de är lättskrämda, att stå bakom en buske och locka fram dem till en med en morot brukar dock fungera ganska bra, då blir de glada sen och går att prata med. Man bör heller inte ha något grönt på sig för då blir de förbannade, just grönt lockar fram aggressivitet hos dem av någon anledning. Annars är de nog som vanligt. ;)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nja, just de med nordsvenskar är väldigt speciella. Man måste vara försiktig för de är lättskrämda, att stå bakom en buske och locka fram dem till en med en morot brukar dock fungera ganska bra, då blir de glada sen och går att prata med. Man bör heller inte ha något grönt på sig för då blir de förbannade, just grönt lockar fram aggressivitet hos dem av någon anledning. Annars är de nog som vanligt. ;)

Funkar det med något annat som är morotsformat? :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nja, just de med nordsvenskar är väldigt speciella. Man måste vara försiktig för de är lättskrämda, att stå bakom en buske och locka fram dem till en med en morot brukar dock fungera ganska bra, då blir de glada sen och går att prata med. )

Aha, så du gillar morötter alltså?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vetesäckar är inte elektriska t.ex... Finns ju Back on Track också, men det kanske inte är nog om det handlar om tillfällig smärtlindring med värme, det är väl mer långsiktigt egentligen.

Hade jag haft råd hade jag köpt en bil med sätesvärme. Det funkar om den går upp i ryggen. :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!