Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Okej,, SÅÅÅ sjuuukt överväldigande och fantastisk kanske jag inte tycker att den var... :)
Men sevärd, och kul med en hyfsad rymdrulle igen.

Håller med. Fast jag måste säga att det bästa med filmen var att jag såg den liggandes i en enorm fåtölj i en biosalong där man bara behövde trycka på en knapp så kom det någon och serverade en vin/öl/whatever man nu ville ha... Det höjde filmupplevelsen ganska ordentligt faktiskt. :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Man ska inte heller glömma att en enorm fåtölj för Tutan är en helt vanlig fåtölj för alla oss som är normalstora :mattias

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Appropå upplevelser,, hittade en kul bild som jag tror jag glömt att skicka till dig..
Frågan är om du föredrar den på kvällen eller morgonen.. hmmm :rolleyes:

:4skrika

Jag insåg precis varför det var förbannat bra att vara i Singapore, du lyckades aldrig pricka in olämpliga tider då.

Man ska inte heller glömma att en enorm fåtölj för Tutan är en helt vanlig fåtölj för alla oss som är normalstora :mattias

Ja, sjukt bra! :) Och du kan ju tänka dig storleken på vinglaset, inte konstigt att jag uppskattade filmen...

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Han bor på femte våningen, fritzlräsern. Inte jättesmart flyktväg. Har inte stalkerhinken varit där ngn gång?

Jodå, jag inspekterade din fula dusch dessutom. :skrämd

Ah ok,, Iofs, Plåthinken kan ju hoppa från 5 våningar, landa på plåtbenen och promenera vidare, det enda som tar skada är asfalten nedanför.. är väl därför hon såg det som ett alternativ. :mattias

Det är ingen asfalt utanför hans fönster :mattias, det är trottoarstenplattor! :mattias

Bitchassmothafrakker. :mad:

:krama

Tjita1

Guest
Det är bara soffan jag vill ha. Skit i resten. :)

Jag hade velat ha nån form av stopp för fötterna, kanske nerfällbart. Det hopplösa med den där typen av möbler (tänkt ställbar säng) är att man hasar ner och snart bara har nacken på ryggstödet, vilket är lite småirriterande.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag hade velat ha nån form av stopp för fötterna, kanske nerfällbart. Det hopplösa med den där typen av möbler (tänkt ställbar säng) är att man hasar ner och snart bara har nacken på ryggstödet, vilket är lite småirriterande.

Kuddar din mupp, kuddar. :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...