Singeltråden

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Aj då, det ska jag nog kunna hjälpa dig med :D

Jag rycker in direkt :banana
George-W-Bush-Clown--23684.jpg

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
http://en.wikipedia.org/wiki/Impedance_matching

Viktiga grejer! edit Även vid kommunikation människor emellan /edit

Haft framgång med damer det senaste men känner mig lite som en hund som jagar bilar och plötsligt fångar en.
Det har iofs inte blivit några följdproblem iom att de specifika bilarna inte ville skaffa hund.
Som bonus fick jag iofs ett höjt pekfinger från en god vän: Passa dig så att du inte upplevs som billig o på allt!
Hmm dyr o kall, så lever inte jag mitt liv...

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
http://en.wikipedia.org/wiki/Impedance_matching

Viktiga grejer! edit Även vid kommunikation människor emellan /edit

Haft framgång med damer det senaste men känner mig lite som en hund som jagar bilar och plötsligt fångar en.
Det har iofs inte blivit några följdproblem iom att de specifika bilarna inte ville skaffa hund.
Som bonus fick jag iofs ett höjt pekfinger från en god vän: Passa dig så att du inte upplevs som billig o på allt!
Hmm dyr o kall, så lever inte jag mitt liv...

Konsten att skilja på lös och lätt får ligga hos den andra parten. Hur folk uppfattar en är av sekundär betydelse.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Konsten att skilja på lös och lätt får ligga hos den andra parten. Hur folk uppfattar en är av sekundär betydelse.

Ja, definiera gärna lös o lätt om du vill :ingenjör
Det har inte gått så långt att det florerar uppfattningar om mig. Jag sköter mina relationer, om än ytliga, så snyggt jag kan. Det lönar sig har jag lärt mig. Frågan är bara hur jag skall förvalta dem ibland, men det är ju en annan fråga :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja, definiera gärna lös o lätt om du vill :ingenjör
Det har inte gått så långt att det florerar uppfattningar om mig. Jag sköter mina relationer, om än ytliga, så snyggt jag kan. Det lönar sig har jag lärt mig. Frågan är bara hur jag skall förvalta dem ibland, men det är ju en annan fråga :)

Lös tar vem som lös råkar snubbla över.
Lätt släpper till så snart intressant objekt som uppfyller kriterierna dyker upp :brynad

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Lös tar vem som lös råkar snubbla över.
Lätt släpper till så snart intressant objekt som uppfyller kriterierna dyker upp :brynad

Vafan.. Höll på skriva EXAKT samma sak..
Att jag har har ett great mind visste ju vi alla, men då måste du också ha det enligt great minds think alike-principen :mattias

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Vafan.. Höll på skriva EXAKT samma sak..
Att jag har har ett great mind visste ju vi alla, men då måste du också ha det enligt great minds think alike-principen :mattias

Ibland säger du fantastiskt bra saker, Peter :fakta :brynad

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...