Singeltråden

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Lite problematiskt när den är inbyggd bara. ;) Inte för att jag har nån vidare koll på diskmaskiners uppbyggnad men det är inte blött under utan vattnet kommer liksom ner från luckan så jag tycker det hela är lite skumt. Men men, man känner väl rörmokare av en anledning...

Kolla så det är ordentligt rent på listen runt och luckan.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Lite problematiskt när den är inbyggd bara. ;) Inte för att jag har nån vidare koll på diskmaskiners uppbyggnad men det är inte blött under utan vattnet kommer liksom ner från luckan så jag tycker det hela är lite skumt. Men men, man känner väl rörmokare av en anledning...

Det är ju bara att dra ut den oavsett, min är oxå inbyggd men dra ut den går ju ändå. Lossa kopplingen till vatten, avlopp och el. Dar ut och kolla.

Fappa _är_ väl vettigt?

Grunka o grulla är vettigt…fappa är snusk.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det är ju bara att dra ut den oavsett, min är oxå inbyggd men dra ut den går ju ändå. Lossa kopplingen till vatten, avlopp och el. Dar ut och kolla.

Det går säkert, men inget jag är sugen på att göra på egen hand. Låter hellre nån som kan sköta den biten om det skulle bli nödvändigt. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Gissar att Blöjräsern begärt massage av Poopy framför kanal 6 om 2 minuter... :D

Du man tittar inte på StarWars med reklam när man har hela på hårddisken.
Dessutom är herrn känslig i huden idag så han ligger bara o gnäller om att man tar för hårt. Höhö

Skulle vara ännu roligare om nån faktiskt ville hjälpa till. ;)

Nu ska jag försöka bli lite allmänbildad och se Star Wars för första gången i mitt liv!

Det gör du rätt i. Du kommer älska den. :kär

Lägg mer diskussionen om diskmaskinen för Blöjan fnissar förnöjt och har fått för sig att vi pratar om fittor och speglar.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det gör du rätt i. Du kommer älska den. :kär

Lägg mer diskussionen om diskmaskinen för Blöjan fnissar förnöjt och har fått för sig att vi pratar om fittor och speglar.

Ja, hittills är det en positiv upplevelse, jag hade missat att filmen är en komedi! :D

Att han gjorde den associationen förstod jag redan innan mitt svar till dig, därav min formulering. Men säg inget till honom, han kanske blir besviken då. :)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...