Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja, men fattar inte hur du kan vara så smidig ändå.

Jag försökte (givetvis) att göra samma manöver.. Kom inte mkt längre framåt än när jag sitter i en köksstol och käkar.. :crash

Haha, muskler stoppar inte fast många säger det. Är de avslappnade kommer de inte ivägen.
Jag är stel i mina ögon, speciellt i höften men ganska rörlig i övrigt. Stretchning efter passet. Naprapaten säger innan också men jag upplever att jag blir svagare så jag gör bara dynamisk stretchning där det behövs för att mjuka upp musklerna.

Hur är det meningen att man ska göra? Jag måste missa något, för när jag testar lyckas jag och det kan inte stämma för jag är inte vig någonstans utan snarare underrörlig i dagsläget, så något lär jag göra fel.

Det där är inte att vara vig i mina ögon ;) Sen är det ju lite också så att människor som inte har mycket muskler är mjukare i kroppen. Jag kan t.ex inte lägga min hand på samma axel (höger hand på höger axel) för bicepsen tar emot :p Det är nog ovanligt att muskulösa människor är viga, de måste stretcha ganska hårt för att klara av det.

Det som är svårt är faktiskt att lägga sig på magen samtidigt som man har benen rakt ut åt sidorna.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nejdå, det var lugnt. Fötterna hade fått luftas en bra stund efter mina 105 kgs böj :banana

Sjukt fräscht! :rock

Haha, neh man vill ju inte trycka nyllet i något som luktar brottarbralla vilket de flesta fötter gör efter ett träningspass i dojjor. Tur att man yogar barfota... :rodnar

Hur är det meningen att man ska göra? Jag måste missa något, för när jag testar lyckas jag och det kan inte stämma för jag är inte vig någonstans utan snarare underrörlig i dagsläget, så något lär jag göra fel.

Antingen så har du inte fötterna nära underlivet som jag visade på bilden nyss eller så är du rörlig just i ljumskarna.

Visste väl att både Plåtis och Tutan fuskade! :6surkart

Gjorde du ju inte! Som du gick på... :arsele

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hmm :surkart funkar på min dator. Är det på telefonen du menar så funkar ju bara ett fåtal smileys som :) och :( och :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Hmm :surkart funkar på min dator. Är det på telefonen du menar så funkar ju bara ett fåtal smileys som :) och :(

Ha ha ha ha jag menar Blueridge. Han har ratat Singeltråden. Kanske räknas man som död då :död

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...