Plåthinken
Tappat barn
Den var för enkel jag orkade inte ens...
Ska vi främja det svenska språket måste vi se till att det blir rätt!
Den var för enkel jag orkade inte ens...
Ska du också börja bråka nu Plåtis? Du är ju min idol här i tråden! Eller ja, plåtröven iaf
Lycka till.. Hur ska du lyckas sätta dig på hojen utan att jag håller i den när du ska på den?
Rättelse: "som jag"
Meh kan du ge dig med smeknamnen man blir ju helt slut med alla associationer...
Äh, det är ganska enkelt. Om det inleds med Strut, Trut eller Tut och har någon av ändelserna -y, -an eller -us så är det med största sannolikhet jag som avses. Har det något med fågel eller bajs att göra är det troligtvis Pippi.
Ja o du är BLÅ!
Ska vi främja det svenska språket måste vi se till att det blir rätt!
Äh, det är ganska enkelt. Om det inleds med Strut, Trut eller Tut och har någon av ändelserna -y, -an eller -us så är det med största sannolikhet jag som avses. Har det något med fågel eller bajs att göra är det troligtvis Pippi.
Se där! Du fattar ju, även fast du är kort Alleycat
Lycka till.. Hur ska du lyckas sätta dig på hojen utan att jag håller i den när du ska på den?
Då hann du alltså inte se Tjerringens FB-status häromdagen där hon skrev "reptil hjärna"...
Hade tänkt tipsa dig, men nån timme senare var det redigerat och ihopskrivet
En söt tjej jag småsnackat lite med på några fester.
Träffar henne igen på en korridorsfest i fredags.
Hon ganska full, visar definitivt intresse.
Jag tillräckligt nykter för att komma ihåg hennes namn, vilket annars ALDRIG händer.
Det blev inte vi två den kvällen, men idag kom jag att tänka på henne och beslutar mej för att leka Facebook-detektiv.
Där fanns hon såklart, gemensamma vänner och allt.
13 år yngre...
När fan blev singeltjejerna så förbannat unga?!!!
Pippi har väl platåskor?
En söt tjej jag småsnackat lite med på några fester.
Träffar henne igen på en korridorsfest i fredags.
Hon ganska full, visar definitivt intresse.
Jag tillräckligt nykter för att komma ihåg hennes namn, vilket annars ALDRIG händer.
Det blev inte vi två den kvällen, men idag kom jag att tänka på henne och beslutar mej för att leka Facebook-detektiv.
Där fanns hon såklart, gemensamma vänner och allt.
13 år yngre...
Pippi har väl platåskor?
Är 13 år så hemskt då?
Inte när jag kör hoj.
Det va såhär va, hojen stod liksom i lutning på grus och jag kom upp på den själv men jag kunde liksom inte nå ner med bägge benen och på upp den från stödet. Här trodde man för en kort sekund att JP kunde vara en gentleman men ack så fel man hade. Allt ska han fan använda mot en.
Ja om han är 26.
Det va såhär va, hojen stod liksom i lutning på grus och jag kom upp på den själv men jag kunde liksom inte nå ner med bägge benen och på upp den från stödet. Här trodde man för en kort sekund att JP kunde vara en gentleman men ack så fel man hade. Allt ska han fan använda mot en.
Jag är ju en gentleman som erbjöd mig att hjälpa till!
Dessutom berättade jag ju aldrig att jag även fick hjälpa dig att vända på hojen när vi skulle åka iväg!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |