Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag resonerar som så att 21-åriga tjejer är bara ute efter en sak (stock). Hon träffar en kille som hon tycker är snygg, trevlig och tror han är i hennes ålder, varpå hon instinktivt vill ha.
Varför skulle annars en tjej vara intresserad av en 13 år äldre kille?

Det är väl kanske inte alla som lägger stor vikt vid ålder om det finns annat intressant... Nu är det väl i många fall annat som i första hand lockar i festsammanhang kanske, men jag ser inte varför det skulle vara annorlunda för att det finns en större åldersskillnad?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är väl kanske inte alla som lägger stor vikt vid ålder om det finns annat intressant... Nu är det väl i många fall annat som i första hand lockar i festsammanhang kanske, men jag ser inte varför det skulle vara annorlunda för att det finns en större åldersskillnad?
Det är något som gamla människor intalar sig.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Förresten, Alleycat, har du hört uttrycket "Tripp, trapp, trull" när man beskriver saker i olika storlekar nån gång? Är en seriös fråga, kanske är ett Sthlmsuttryck, ingen aning..

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
"Annat intressant"?
Ja så måste det va, hon tror säkert jag är rik som ett troll.

Attans vad snopen hon kommer bli! :banana

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Förresten, Alleycat, har du hört uttrycket "Tripp, trapp, trull" när man beskriver saker i olika storlekar nån gång? Är en seriös fråga, kanske är ett Sthlmsuttryck, ingen aning..

Icke stockholmsuttryck! Jag har hört det och jag kvalar väl knappt in som trull en gång, antar jag...

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Icke stockholmsuttryck! Jag har hört det och jag kvalar väl knappt in som trull en gång, antar jag...

Bra att du hört det, kom nämligen precis på att det är du som är Trull :hihi

Visste väl att jag var på rätt spår (föga förvånande iofs) med "Truty"..
Så, Hejsan TRULL! :hej :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag resonerar som så att 21-åriga tjejer är bara ute efter en sak (stock). Hon träffar en kille som hon tycker är snygg, trevlig och tror han är i hennes ålder, varpå hon instinktivt vill ha.
Varför skulle annars en tjej vara intresserad av en 13 år äldre kille?Varför måste allting vara en utmaning? Sex är trevligt även om man inte måste kämpa för det.
Speciellt som kille är man sällan bortskämd med att bli uppraggad.

Hon vill ha barn...

Vi syftar på din ålder, du har ju precis skrivit att du är en tant, precis som PippiT och Tjerringen. :D

Du är en större tant än vad någon annan härinne är. (Förutom blöjan) :D

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Varför skulle annars en tjej vara intresserad av en 13 år äldre kille?Varför måste allting vara en utmaning? Sex är trevligt även om man inte måste kämpa för det.

Och vem fan tror du att du är att förvägra en sådan ung dam hennes önskan. Nu är du så god att du upplåter kewken till damen och sedan ber om ursäkt för denna din själviskhet som vidare uppsköt, ehm, skjutet.

Skriv igen sedan när hon är jobbig med sina pappa-problem :hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Varför måste allting vara en utmaning? Sex är trevligt även om man inte måste kämpa för det.

Jag behagade skämta till det lite. Kommer du ihåg denna :brynad

Om det bara är sex man vill ha förstår jag ännu mindre vad åldern ha för betydelse.
Det finns 40-åringar som inte kan och 20-åringar som kan :fakta

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...