Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Du borde ha nåt med tändkula. Skulle passa dig och framförallt din avatar väldigt bra.

Åja tändkulor är luriga. Även på båtar. Min pappa köpte en båt som vi kallade tändkulan. Den skapade en hel del jobb. Jag kom o skulle hämta tvååringen från dagmamman som glatt utbrister: jaha så ni ska ut till Dalarö i helgen! Öh säger jag ska vi? Ja säger hon. Din dotter berättade att hon måste ut och hjälpa moffa med tändkulebåten. Jaha sa jag. Jo sa dagmamman det är tydligen nåt fel på battenpompen!

case closed vi var ju tvugna o åka ut o åtgärda problemet och tvååringen kom upp från det hela svart som en myling i plytet...

eh.. ja... jo.. :näsblod

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jag kommer fan köpa ett svärd och hugga huvet av min grannfamilj i lägenheten under snart. Sen kommer jag sätta fast huvudena på fasaden för att avskräcka andra grannar från att fucka med mig. :4skrika

Schusch

Jag kommer ALDRIG bo i lägenhet ever again... om jag så ska bo in vedbod... :glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag kommer ALDRIG bo i lägenhet ever again... om jag så ska bo in vedbod... :glömdet

Det är bara familjen under som är problemet, alla andra är hur bra som helst. Ja förutom skvallerkärringen som sprider rykten att jag vill ha henne osv men det kan jag ta för ingen skulle tro på att någon människa vill ta i henne med tång jävla gula blend rökande whitetrash husvagnsluder. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
De sa inte tjerringstopp....... :7peta

Potejto potato :7peta

Det är bara familjen under som är problemet, alla andra är hur bra som helst. Ja förutom skvallerkärringen som sprider rykten att jag vill ha henne osv men det kan jag ta för ingen skulle tro på att någon människa vill ta i henne med tång jävla gula blend rökande whitetrash husvagnsluder. :D

Ja o de som slår sina barn o han som tittar på dig med kikare o... har jag glömt nåt... ja det har jag förstås för jag är senil men förutom det? :smasha

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag kommer fan köpa ett svärd och hugga huvet av min grannfamilj i lägenheten under snart. Sen kommer jag sätta fast huvudena på fasaden för att avskräcka andra grannar från att fucka med mig. :4skrika

jävla gula blend rökande whitetrash husvagnsluder.

Man behöver ju inte vara raketforskare för att förstå vem det är som bråkar i ditt bostadsområde.. :rolleyes:

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO