Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hmm, det slog mig precis att det finns en tydlig koppling mellan X-files och Alleycat..
Hmm, det slog mig precis att det finns en tydlig koppling mellan X-files och Alleycat..
Hmm... Utveckla, tack.
Är det för att jag ser konstiga saker emellanåt eller för att jag har en hemlig crush på David Duchovny, eller har du kommit på nåt annat skumt som inte är logiskt nånstans?
Hmm... Utveckla, tack.
Är det för att jag ser konstiga saker emellanåt eller för att jag har en hemlig crush på David Duchovny, eller har du kommit på nåt annat skumt som inte är logiskt nånstans?
Behöver knappt utvecklas, du ingår ju i princip i seriens catchfrase.. "The trut is out there"
Kopplingen kan knappt bli mer logisk!
Så sött, rörande...
Nu rör ni allt till det, tycker jag.
Super Mario och Princess Toadstool?
Ni har ju redan hunnit hit där Bender smeker sitt rör...
View attachment 403086
Stoppordet här borde bli "Bend"
Mja när någon säger bend till mig det är då jag vill säga stopp, BAJS!
Idag irriterar jag mig på myrinvasionen. Ett nybyggt lägenhetshus borde betyda att det är ordentligt gjort och tätt. Men icke, jag har en fet spricka i ena hörnet av lägenheten och myrorna härjar fritt genom mellanrum på golvlister (Fan, kan inte de spika fast ordentligt?) så jag håller på o tätar till med silvertejp
Borde jag flytta? Fixa annan lägenhet trots att jag ska iväg utomlands i ett år om jag nu kommer iväg? Lammet lär bo i lägenheten under tiden, blir i sådana fall en 2a för 5000 i månaden, undrar om det går att klara sig på den hyran även som student?
(jag vill inte fortsätta bo i en liten etta med en person till, det är för trångt!)
Bilen rullar igen. Locket till kylaren hittad senare på kvällen (var stressad hem igen igår att jag inte kunde se var jag skulle leta eller vara metodisk).
Idag irriterar jag mig på myrinvasionen. Ett nybyggt lägenhetshus borde betyda att det är ordentligt gjort och tätt. Men icke, jag har en fet spricka i ena hörnet av lägenheten och myrorna härjar fritt genom mellanrum på golvlister (Fan, kan inte de spika fast ordentligt?) så jag håller på o tätar till med silvertejp
Borde jag flytta? Fixa annan lägenhet trots att jag ska iväg utomlands i ett år om jag nu kommer iväg? Lammet lär bo i lägenheten under tiden, blir i sådana fall en 2a för 5000 i månaden, undrar om det går att klara sig på den hyran även som student? (jag vill inte fortsätta bo i en liten etta med en person till, det är för trångt!)
Råd hitåt tack
Kontakta hyresvärden om myrorna. Det räknas som ohyra och är värdens ansvar att få bort.
Är det inte trevligt med sällskap då? Myrorna är sällskapet?
Jag skulle inte ha flyttat om jag ska iväg precis,, då får du ju ett helt flyttprojekt nu, och det innebär alltid kostnader.. behövs nån ny lampa, en skarvsladd.. ett skåp till proteinburkarna.. whatever.. Bättre att ta det när du är tillbaks istället.
Inte bara en person till, glöm inte myrorna
Bilen rullar igen. Locket till kylaren hittad senare på kvällen (var stressad hem igen igår att jag inte kunde se var jag skulle leta eller vara metodisk).
Borde jag flytta? Fixa annan lägenhet trots att jag ska iväg utomlands i ett år om jag nu kommer iväg? Lammet lär bo i lägenheten under tiden, blir i sådana fall en 2a för 5000 i månaden, undrar om det går att klara sig på den hyran även som student? (jag vill inte fortsätta bo i en liten etta med en person till, det är för trångt!)
Råd hitåt tack
Kanske ingår en myra i hennes hyra?
I sådana fall får Lammet ta det, för han får ta över lägenheten under tiden jag blir borta. Aja, jag får fundera. Jag kommer inte säga upp lägenheten i varje fall för det är bostadsbrist här i Halmstad, Lammet har ju precis fått jobb här. Han får bo i min lägenhet medan jag är borta så slipper jag hyra ut till någon random som inte sköter boendet som jag vill (har negativa erfarenheter av det tidigare).
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|