Singeltråden

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Midsommarhelg: Köra massa hoj förstås... dricka alkohol är väldigt ointressant när man pratar soliga sommardagar och hojkörning ju :yoparty

edit: Är ju inte singel längre så jag ska ju inte svara men ändå... köra ska jag i vilket fall :lol

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Åh fan. Andra midsommaren jag inte firar där. Första bara blev så eftersom jag var upptagen. I år är första jag planerar där ifrån.

Jag har firat midsommar där en gång tidigare, den kvällen gav bra utdelning. :hihi

Planera om och kom dit vetja, jag bjuder på bira. :)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Ingenting... :(
Eller jo kanske nån e sugen på grillning. Förmodligen nån som är sugen på mej som inte jag är sugen på kanske.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Regnar det stannar jag hemma och dricker öl och spelar Playstation :mad:

Något åt det hållet jag har på lut. Skippade festen. Inge vidare att sitta och kröka i 14-15 plus och regn. :gnissla

tkdrille

Guest
Nykter sin fan. Nu ska jag hem och kolla film och mysa med mig själv. Upp tidigt imorgon och ta med cykel till kullaberg och döda benen i 5 timmar :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag skall lasta upp lilla tofflan (båten) med öl och åka till polaren i skärgården & :dricka:hoppa:fyllisar:banana:tuttar:öl:slicka:trött

Jajävlar, :fyllisar & :trött hann jag med iaf. :3freak

Startade hur najst som hellst, började runt 11 snåret, åkte lite båt, drack lite pilsner, satt i den hettande solen och snacka skit. Inte mycket till kvinnor tyvärr men med tanke på det skicket jag vart i ha det väl inte spelat så stor roll misstänker jag. Fram tills käket ungefär, sen fick man för sig att plocka fram ginflaskan, som man ju inte fick nån hjälp med, så slutade ju med att man drog i sig den där fan på nån halvtimme. Självklart mörknar det ju några timmar innan man kvicknar till på nått jevla pickisflak ute på vischan utan en människa i synhåll, ingen får man tag på på telefonen heller, så var bara att lämna in.

:gnissla

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Fnys! jag la minsann 7 sorters kakor under huvudkudden men inte fan fick jag nån :tuttar för det :huvet

tkdrille

Guest
Fnys! jag la minsann 7 sorters kakor under huvudkudden men inte fan fick jag nån :tuttar för det :huvet

De sa att jag skulle få träffa en singeltjej idag. De gjorde jag. Men de var inte alls något intressant. Så de gick åt helvete utan blommorna med :D

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
oj,jag har både cyklat ca 2 mil i kyla,varit full, ätit go mat, åkt båt,varit ännu fullare,,sovit..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Herregud, jag är alldeles döende.. Mitt nya jobb tar kål på mig...

Men på fredag får jag nycklarna till nya lägenheten iaf! :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...