Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Men alltså, nu blir jag lite förvirrad faktiskt. Var har du hittat den bilden på mig? :va

Du har lagt upp den här i tråden nån gång för länge sen, den låg i min Clown-mapp.. :D
Gjorde ju en annan edit på den förut som jag la upp i samband med att du postade bilden.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Du har lagt upp den här i tråden nån gång för länge sen, den låg i min Clown-mapp.. :D
Gjorde ju en annan edit på den förut som jag la upp i samband med att du postade bilden.

Ahaa, det förklarar saken. Hade jag glömt och kunde inte komma på var fan jag hade lagt upp den bilden. Tack! :D Då kan jag fortsätta tro att du ännu inte lyckats ta över min dator, vilket är ganska skönt.

Jag vet dock inte vad jag tycker om att du tar bilder på mig och lägger i en clown mapp... :3freak

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Hmmm... helt normalt... :glömdet

Det ena utesluter nödvändigtvis inte det andra........

Nej, men vi låter henne tro att allt är safe... hur ska hon annars sova i helgen? :brinnerup

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Pipan och Tutan gaddar ihop sig i vanlig ordning.. :4skrika

Sluta grina :mad:

Exakt! Vore det inte kul att starta ett projekt med Birrdya också?

no.jpg

Gör han det så får han nog inga bullar på 27 år:D

Inga bullar, ingen hemlagad mat, ingen tjärlek.

Vi får vänta tills någon blir övermodig tror jag.

Haha, Peter och jag pratade om hur övermodig jag var första säsongen. Ujujuj körde som en galning. Nu är jag ju gammal så nu måste jag vara försiktig. :)

Hittade en kul bild på nätet för övrigt..!

View attachment 403115

ROFL!!!!

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Mår så bra när jag får vakna på morgonen och ta hojen till jobbet. Bara att veta att hon står utanför gör att jag får lyckorus i hela kroppen. :kär

Gömmer mig på toa för tillfället då jag kallade en av mina kollegor hobbit, till saken är att han är engelsman, kort..ca 170cm så kortare än mig i mina högklackade jag har på mig idag. Han är dessutom väldigt högljudd och lutar mot aggressiv personlighet. Blev väldigt bajsnödig och tror att jag kommer fortsätta att vara det den närmaste timman. :D

Idag började jag att fundera över om männen på företaget jag jobbar på är mer kvinnliga eller om män i allmänhet har förändrats och lägger märke till saker såsom ny frisyr nu för tiden. I vanliga fall brukar tjejer märka sånt direCkt och killar bara om man färgat håret knallrosa eller dyligt.
Idag har nog 100% av mina manliga kollegor uppmärksammat min nya frisyr och endast en av kvinnorna. :va

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO