Djävulens trekant?!
Jag tänkte lite på det innan. Pucken säger att han bor i Helvetet. Jag blev ju kallad Helvetet på Metaltown, alltså är jag Helvetet. Hur går detta ihop?
Djävulens trekant?!
Jag tänkte lite på det innan. Pucken säger att han bor i Helvetet. Jag blev ju kallad Helvetet på Metaltown, alltså är jag Helvetet. Hur går detta ihop?
The more the merrier
För övrigt drömde jag massa sexdrömmar i natt. Kanske har sitt urpsrung i denna tråden?
Ja, jag vet det! Jag brukar mest drömma såna störda grejer, men just i natt var det ju bra. Vaknar man av att det bultar där nere var det för längesedan, alltså..
Oroa dig inte.
Även om du dyker upp vid besiktningen på Arlanda i vår (igen) med en helt oljetom hoj, hoprostad kedja och punka på däcken så räcker det att du knäpper upp skinnstället lite så står där plötsligt en ring med grabbar som ser till att allt löser sig till det bästa för dig!
Om jag skulle utföra något sexuellt öht med honom vore jag otroligt störd, och borde spärras in omedelbart! Jag älskar honom över allt annat i hela världen, och han kommer komma före vilken kille som helst, men det är på en helt annan nivå!
Pluggen menade jag ju! Förlåt!
Ja, om jag gör som mugge föreslog blir det definitivt det!
Ja, jag vet det! Jag brukar mest drömma såna störda grejer, men just i natt var det ju bra. Vaknar man av att det bultar där nere var det för längesedan, alltså..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|