Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Vi skickar blöjan, för han har lasersvärd så han får utmana dom på duell

Aupropeu LJUSSABLAR så har jag fnissat förtjust åt en grej här.
Min bror med familj var här i somras och då viftade jag glatt med katanan och skrämde barnen. Först var de skraj men sen ville de ha ett eget svärd. Deras mor och far gillade inte idén.
Nu har de fått en lillebror och då tog jag och min andra lillebror och beställde ett sånt där kit med samurajsvärdsreplikor åt dem.
Katana åt äldsta (9år) wakizashi åt mellisen (5 eller 6) och tanto åt lillen (nyfödd). Barnen blir glada och deras päron,nåja de får väl dela barnens förtjusning :hihi

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Jag och tjejen tog vår första mc tur ihop igår, med paus för glass. Turen gått jättebra tills vi nästan är hemma. Då ska nån idiot från höger (utfart från parkering) plötsligt göra en vänstersväng alldeles för nära. Det gick bra men fick bromsa hårt och fick lite lagom puls sådär. Fin raksträcka där han måste ha sett mig länge men missbedömt avstånden.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
JP kan ju lika gärna betyda JävlaPlåtis.. :D

Då vore du först. För vet du varför? Det kom inte fram förrän nu :rolleyes:

Och snälla. Jag har sån ångest. Idag är sista dagen att få post. Fick reda på att min telefon skickades så sent som igår. Brevbäraren har varit här och jag vågar INTE kolla i boxen. För tänk om min telefon inte kommit fram = krångel för mig i Stockholm :gråta

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Och snälla. Jag har sån ångest. Idag är sista dagen att få post. Fick reda på att min telefon skickades så sent som igår. Brevbäraren har varit här och jag vågar INTE kolla i boxen. För tänk om min telefon inte kommit fram = krångel för mig i Stockholm :gråta

Blir det mindre krångel om du INTE kollar lådan, och därmed garanterat inte har någon telefon? :va

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin