Singeltråden

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Men tänk vad kul det skulle vara för resten av Horred, då skulle ju tanterna ha något att skvallra om i konsumkön. :)

Haha skvallras väl redan om mig när den ena grabben efter den andra dyker upp utanför mitt hus på hojarna:tummenupp Har många killkompisar som kör hoj. Fast de har nog vant sig nu!:tummenupp

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Haha skvallras väl redan om mig när den ena grabben efter den andra dyker upp utanför mitt hus på hojarna:tummenupp Har många killkompisar som kör hoj. Fast de har nog vant sig nu!:tummenupp

Vilken tur för Horred, då har de ju redan saker att skvallra om. :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Hela internet verkar vara dött ikväll, det är ingen fart på Facebook och inte på dejtingsidorna heller.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
VAD är felet då? Var det inte bra att det är bra?:va
a4051682-217-DOUBLE-FACEPALM-600x480.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fyfan vad jag inte vill vara på jobbet idag. Hade hellre legat kvar i sängen och bara myst och ätit go frukost. Alla borde ha ledigt klämdagar. Borde vara olagligt att jobba då.
Idag ska jag sitta och fylla i ett papper exakt vad jag gör varje sekund, om jag läser ett mail ska jag dra ett streck. Om jag skriver ut ett papper, om jag loggar in i ett system, om jag skriver ett mail, gör en sökning osv osv.
Skrev dit två egna punGter längst ner där jag skrev, toabesök kissa och toabesök bajsa men jag misstänker att chefen kommer använda tippex innan han skickar det vidare till sina chefer. :brynad

bara poopens överkänsliga mage det är fart i m ao! :mattias

NO!!!

Last edited:

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Fyfan vad jag inte vill vara på jobbet idag. Hade hellre legat kvar i sängen och bara myst och ätit go balle. Alla borde ha ledigt klämdagar. Borde vara olagligt att jobba då.
Idag ska jag sitta och fylla i ett papper exakt vad jag gör varje sekund, om jag läser ett mail ska jag dra ett streck. Om jag skriver ut ett papper, om jag loggar in i ett system, om jag skriver ett mail, gör en sökning osv osv.
Skrev dit två egna punGter längst ner där jag skrev, toabesök kissa och toabesök bajsa men jag misstänker att chefen kommer använda tippex innan han skickar det vidare till sina chefer. :brynad

NO!!!

Prioriteringar... jag föredrar då att jobba framför att äta balle i sängen..!

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Hörrö dejtingsidorna? Trodde du redan hade fått napp!:fakta Eller kör du med flera samtidigt.... Reserver?:7peta

Ja, det är alltid bra med reserver. :) Eftersom mitt track-record när det gäller dejter inte är så bra, så räknar jag inte med att det blir någon fortsättning, då är det ju bra att ha lite koll på om det finns någon som kan tänkas bli nästa mindre lyckade dejt. :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO