Nej det är den jag lånar ut till killarna som inte har egna hojar som kommer o hälsar på!
Jag har den i vit!! Intresserad?
Det vill du visst. Du är rädd för alla andra färger.
Korrekt uppfattat!Hinner du inte med annars ?
Nej, inte vit! För opraktiskt och ljust. Mörklila vore nåt! Eller möjligtvis vinröd. Har du nån sån?
Nej, är jag rädd för nån färg är jag rädd för blå. Och clownfärg.
Nej den är vit....men vi kan måla om den
Meeeen du! Jag tänkte skicka en privat inbjudan till dig! Duger inte det?Här erbjuder man sina tjänster som en man med tummen mitt i handen och bara ignoreras
Meeeen du! Jag tänkte skicka en privat inbjudan till dig! Duger inte det?
Har ju ingen aning om vad det är för tjänst, eller vad det är för för-krav.. MEN såna där lösningar kan vara ett väldigt bra sätt att få in en fot.. just för att du inte alltid förväntas sitta på 10 års kunskap om en viss grej, utan istället får en utbildning för att klara av det du ska göra.
Och myndigheter, om än tungjobbade ibland, har det ofta mkt mer uppstyrt kring vad man förväntas göra osv, och vilken utbildning man förväntas behöva.. jämfört med ett privat alternativ där du kan få ett jobb utan att ha en aning om vad du ska göra, sen blir det upp till dig att se till att du hamnar på rätt nivå.
Jag söker iaf. Sen får vi se hur det blir. Tack!
Hmm men funkar den lika bra åt andra hållet? Vi tjejer som inte har kille syftar jag nu på! Vi måste ju också få rätt guidning!
Do it! Jag har alltid ansett att det är bra för både karriären och en själv att byta jobb då och då. Inte nödvändigtvis byta bransch, men dyker en sån möjlighet upp.. Why not?
Nån som börjat inse hur dyrt det är att åka Ducati och ha flicka
Du får fixa en egen med text "I don´t need Google, I already know everything!"
På pluskontot är att man ofta får spränga ngt. Stort plus vill jag lova.
Nån som börjat inse hur dyrt det är att åka Ducati och ha flicka
Billig hoj! Jämlikhet är bra! Men det sista låter bästDå kan man byta till en gsx 600 f. Kostar knappt nåt. Eller så kan man hävda jämlikhet och låta henne betala själv. Eller så kan man vara typiskt svensk, knyta näven i fickan och lida i tysthet.
Billig hoj! Jämlikhet är bra! Men det sista låter bäst
Tycker duuuu ja!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet