Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja man kanske ska uppgradera sig till transa då, tjejjerna verkar ju mer intresserade av dem :7peta

Jag kan erkänna att jag skulle vara nyfiken på hur min kille såg ut omsminkad till tjej men endast ur nöjessynpunkt och för att få skratta. :D

Du uppmuntrarna honom bara för att få ha tjejerna ifred! Det är inte snällt! Tjejer tänder inte på transpor!:mad:

Jag tror du skulle bli förvånad över hur många tjejer och killar det är som tänder på både transor och bögar.

Det kommer du visst :mattias

Nope jag kommer stå och skrika mig hes på tele2 arena med alla andra fjortisar. :p

Hon skall faktiskt på konsert.

;)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag kan erkänna att jag skulle vara nyfiken på hur min kille såg ut omsminkad till tjej men endast ur nöjessynpunkt och för att få skratta. :D

Dörren som precis smällde igen och bilen du hörde rivstarta och dra iväg var bara Blöjan som flydde till Arlanda för att sen fly landet.. :mattias

vongen

Villkor : stödhjul
Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Yamaha MT-01 -05, Suzuki Bandit N600 -99 SÅLD
Män ska bara ha hår på bröstet!:)

Uppenbarligen måste ju kvinnorna förr i tiden älskat håriga arslen annars hade ju genen dött ut ..
Eller är detta en komplott för att hämnas på oss män, genom att medvetet bara välja håriga arslen som avelshingstar ?

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Uppenbarligen måste ju kvinnorna förr i tiden älskat håriga arslen annars hade ju genen dött ut ..
Eller är detta en komplott för att hämnas på oss män, genom att medvetet bara välja håriga arslen som avelshingstar ?
En motfråga då..... Då måste ju männen älska håriga armhålor o håriga ben på kvinnor eftersom denna genen inte dött ut....;:va

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO