Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Har en kompis i Vås som sitter och väntar på att hämta sin man när han är ute o festar. Vet inte vad som är mest fel att hon sitter uppe o väntar eller han inte ska behöva ta en taxi, eller att de bägge vill ha den kollen på när den andra kommer hem. Det är tydligen en deal de har..... wtf...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Har en kompis i Vås som sitter och väntar på att hämta sin man när han är ute o festar. Vet inte vad som är mest fel att hon sitter uppe o väntar eller han inte ska behöva ta en taxi, eller att de bägge vill ha den kollen på när den andra kommer hem. Det är tydligen en deal de har..... wtf...

Det är väl inte fel att ställa upp på varandra. Jag skulle göra det om jag blev ombedd både av Blöjan o roomien.
Behöver väl inte ha med att ha koll o göra?

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det är väl inte fel att ställa upp på varandra. Jag skulle göra det om jag blev ombedd både av Blöjan o roomien.
Behöver väl inte ha med att ha koll o göra?

Ja, och jag stod vid bajsdammen och väntade på att du skulle komma dit en gång också!

Men jag håller med, en tidigare flickvän åkte jag och hämtade vid kth ibland när dom hade haft fest, hon hämtade mig nån gång också när jag varit nånstans.. inget konstigt. Hellre det än att den andre ska behöva åka hem typ kommunalt eller med nån äckeltaxi mitt i natten.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Har dom en deal för att "kolla" varandra är det en aning osunt i mitt tycke.
Har dom en deal för att smidigt komma hem efter en kväll på byn är det väl mest trevligt.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Hmmm dåligt med erfarenhet?:va

Det här är bara tredje säsongen som jag kör hoj så där behöver jag mer erfarenhet för att bli bättre för att ta ett exempel. :)

Om vi ska hålla oss till ämnet för den här tråden så skulle det nog inte skada att ha lite mer erfarenhet av att förstå hur kvinnor fungerar. :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Det här är bara tredje säsongen som jag kör hoj så där behöver jag mer erfarenhet för att bli bättre för att ta ett exempel. :)

Om vi ska hålla oss till ämnet för den här tråden så skulle det nog inte skada att ha lite mer erfarenhet av att förstå hur kvinnor fungerar. :)

Okej. Du siktar på Nobelpriset förstår jag. :hihi

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900

Lille vän....du kommer aldrig förstå dig på kvinnor. För när du tror att du har fattat galoppen så ändrar vi oss bara och tycker det är logiskt!:rock

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Folk är trasiga. De funkar inte alls. :fakta

Det vill jag. Jobb hela helgen.

Batonghelg :brynad

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...