PippiT
Professionell mobbare
Sluta kivas
Ja mamma . vi ska bara .....Sluta kivas
Har en kompis i Vås som sitter och väntar på att hämta sin man när han är ute o festar. Vet inte vad som är mest fel att hon sitter uppe o väntar eller han inte ska behöva ta en taxi, eller att de bägge vill ha den kollen på när den andra kommer hem. Det är tydligen en deal de har..... wtf...
Det är väl inte fel att ställa upp på varandra. Jag skulle göra det om jag blev ombedd både av Blöjan o roomien.
Behöver väl inte ha med att ha koll o göra?
Har en kompis i Vås som sitter och väntar på att hämta sin man när han är ute o festar. Vet inte vad som är mest fel att hon sitter uppe o väntar eller han inte ska behöva ta en taxi, eller att de bägge vill ha den kollen på när den andra kommer hem. Det är tydligen en deal de har..... wtf...
Grattis Tuttan
Fasen va bra, det är precis vad jag behöver bli.
Vad gör ??
Hmmm dåligt med erfarenhet?
Jaha. Jag vill inte sova. Jag vill inte att helgen ska ta slut.
Det här är bara tredje säsongen som jag kör hoj så där behöver jag mer erfarenhet för att bli bättre för att ta ett exempel.
Om vi ska hålla oss till ämnet för den här tråden så skulle det nog inte skada att ha lite mer erfarenhet av att förstå hur kvinnor fungerar.
Okej. Du siktar på Nobelpriset förstår jag.
Lille vän....du kommer aldrig förstå dig på kvinnor. För när du tror att du har fattat galoppen så ändrar vi oss bara och tycker det är logiskt!Det här är bara tredje säsongen som jag kör hoj så där behöver jag mer erfarenhet för att bli bättre för att ta ett exempel.
Om vi ska hålla oss till ämnet för den här tråden så skulle det nog inte skada att ha lite mer erfarenhet av att förstå hur kvinnor fungerar.
Lille vän....du kommer aldrig förstå dig på kvinnor. För när du tror att du har fattat galoppen så ändrar vi oss bara och tycker det är logiskt!
Det här är bara tredje säsongen som jag kör hoj så där behöver jag mer erfarenhet för att bli bättre för att ta ett exempel.
Det vill jag. Jobb hela helgen.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |