Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Amen jag vet att de flesta i den här tråden bor inte i såna söta små områden som jag gör. Det är ändå en balans man måste gå som good housewife och det man själv vill. Jag säger inte att man måste vara som alla andra men om man ha barn i området som dessutom börjar fatta vad som händer så kan man inte göra precis vad som faller en in bara för att man vill. Och det lustiga är att vissa tycker min avatar är skitfin andra... eh.. hmmm... jag grinar inte jag bara är förundrad...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Amen jag vet att de flesta i den här tråden bor inte i såna söta små områden som jag gör. Det är ändå en balans man måste gå som good housewife och det man själv vill. Jag säger inte att man måste vara som alla andra men om man ha barn i området som dessutom börjar fatta vad som händer så kan man inte göra precis vad som faller en in bara för att man vill. Och det lustiga är att vissa tycker min avatar är skitfin andra... eh.. hmmm... jag grinar inte jag bara är förundrad...

Men schluuuuuta! Flytta därifrån eller fatta att det döljer sig bra mycket värre saker bakom andras väggar.

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa