Skitsida? Funkar ju alltid för t ex mig.. Men det gör inget, du är lustig ändå
Gör en smiley då så får vi se?
Gör en smiley då så får vi se?
JAHA, nu passar det att funka....
Bananer kan inte rida, heller.
Challenge accepted
I beg to differ
I beg to differ
Det är så att inte funkar i början på ett inlägg eftersom det finns nån fiffig funktion som hindrar att man skriver hela inlägget med stora bokstäver.
Var ute och målade båten ikväll,, hörde att det prasslade i blåbärsrisen runtomkring,, såg lite möss springa omkring.. och JA, givetvis såg jag även en orm..
Hade jag haft mitt 300mm tele med mig hade ni fått en bild, men ville inte gå fram och fota med mobilen.
Särskilt när den bortom allt rimligt tvivel var ute efter att anfalla mig också! (varför hade den annars ringlat omkring i smyg i växtligheten istället för att bara använda gångvägen som man gör när man inte smyger?)
Var ute och målade båten ikväll,, hörde att det prasslade i blåbärsrisen runtomkring,, såg lite möss springa omkring.. och JA, givetvis såg jag även en orm..
Hade jag haft mitt 300mm tele med mig hade ni fått en bild, men ville inte gå fram och fota med mobilen.
Särskilt när den bortom allt rimligt tvivel var ute efter att anfalla mig också! (varför hade den annars ringlat omkring i smyg i växtligheten istället för att bara använda gångvägen som man gör när man inte smyger?)
Man kan se lite av den om man väljer HD och stor skärm,, ganska precis i mitten av bilden, lite till vänster
https://www.youtube.com/watch?v=Sdcr2lIDbiU
Alla ormar är ute efter JP.
Nog är dom!
Haha stackare!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari