Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jäkla tur att man inte litade på Tutuns "tips" om att lyfta huggormar i svansen iaf...... :4skrika

"Vid ett tillfälle fanns fem ormar samtidigt på en promenadgård. Det var också på en sådan gård som en patient blev biten när han lyfte ormen i svansen."

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article18940669.ab

Turligt nog så insåg jag att en kvinna omöjligt kan ha rätt i en sån sak och förstod därför att det inte stämmer att man kan lyfta huggsnorkar i svansen.

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jäkla tur att man inte litade på Tutuns "tips" om att lyfta huggormar i svansen iaf...... :4skrika

"Vid ett tillfälle fanns fem ormar samtidigt på en promenadgård. Det var också på en sådan gård som en patient blev biten när han lyfte ormen i svansen."

Turligt nog så insåg jag att en kvinna omöjligt kan ha rätt i en sån sak och förstod därför att det inte stämmer att man kan lyfta huggsnorkar i svansen.

Amatör. ;) Jag sa dock aldrig att de inte kan bitas, bara att de inte tar sig upp för att bita en i armen. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

:brynad

:brynad

Man ska ju ta dem över huvet, det vet väl alla. *skakar på huvet*

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Ju kortare dom är desto mer verkar dom bråka...
confused.gif

Alla vet ju att det finns 2 hobbitar i den här tråden iaf... en fotstampande sort och en skrikande.. :lol

Tjena shorty :brynad

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Fy fan vad den här tråden liknar heta linjen när man var 15, fast i textform.

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Samma gäng, annan tidsålder. Inofficiella heta linjer (buggen i systemet) var väl då när du föddes gissar jag på med tanke på din signatur.

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Första träffen som drogs ihop via heta linjen var i Rålambshovsparken. Jag och polaren kom dit försent, då hade polisen kört iväg alla. Blev ett jälva liv så nästa gång när det blev i Kungsan så var bara polisen där och höll koll. Gick bra vad jag kommer ihåg, hälften av stockholmsområdets ungdomar var nog där.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Grön ute och åker med Gullan, nu blev Svart, svartsjuk... ehh...sjuk i alla fall:D

Jag har inte döpt Svart, men om jag gör det så blir det nog inget kvinnligt namn, För svart krånglar aldrig:)

Då får jag nog ge min ett manligt namn. Min hoj går oförskämt bra. :banana

Pfffft! Både GRÖN (som egentligen heter Süster Üster) och Gullan uppför sig alldeles utmärkt och krÅnglar aLdrig! :4skrika

För övrigt så får vi väl GRÖN ta en tur med Svart någon dag här framöver. Har semester i härliga 4 veckor i juli då kan man göra massor med fina utflykter! :)

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Pfffft! Både GRÖN (som egentligen heter Süster Üster) och Gullan uppför sig alldeles utmärkt och krÅnglar aLdrig! :4skrika

För övrigt så får vi väl GRÖN ta en tur med Svart någon dag här framöver. Har semester i härliga 4 veckor i juli då kan man göra massor med fina utflykter! :)

Tant röd verkar va ledigt?