Singeltråden

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
:( Har känt mej sliten och vissen hela veckan. Hade ju tänkt att åka till Linköping för att kolla på race den här helgen.
Men om jag känner mig bättre i morgon, då åker jag. Annars så kommer det fler tillfällen

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
:( Har känt mej sliten och vissen hela veckan. Hade ju tänkt att åka till Linköping för att kolla på race den här helgen.
Men om jag känner mig bättre i morgon, då åker jag. Annars så kommer det fler tillfällen

Jag ville till både linkan och enköping. Insåg igår att jag måste välja en för min axel (allså min egen arminfästning, inte JP nu) pallar inte med två långturer på raken. Blir enköping imorgon. VM i enduro låter fräckare faktiskt.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vädret övertygade mig om att jag inte var sugen på att köra Foggy 30 mil enkel resa.
SAAB-fan har tagit mig hit och jag gör Sviestad åt er inom ett par timmar :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det du säger är alltså att kvinnor inte kan? Var väl det jag misstänkte.. :mattias

Nä, män kan inte föda barn och på grund av avundsjuka och missunnsamhet är reglerna utformade till barnafödandes nackdel :fakta

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Att ta med Semper på jourarbete igår var inte det sämsta! Det är lite jobbigt att han är så talträngd bara. Tur att man är lapp så att man kan ta sådana tystnader :hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Vi är ute efter er! :eek:

30 Mil är väl ingen match för en stark chey?

Ha ha ha så är det. Det vet alla :3freak

Jag har ju kört hit förr, men med det åskvädret vi hade hemma i fredags var jag inte sugen på att hoppa på tvåhjulingen i regnet som höll sig kvar igår morse. Det blir en lång sommar. Jag hinner köra hoj :yoparty

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Jag kör bort de sista timmarna. Hojta till om du är på plats :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Att ta med Semper på jourarbete igår var inte det sämsta! Det är lite jobbigt att han är så talträngd bara. Tur att man är lapp så att man kan ta sådana tystnader :hihi

Jag och Robin är såååååå trötta i öronen idag och det beror inte bara på Semper. ;)

Ha ha ha så är det. Det vet alla :3freak

Jag har ju kört hit förr, men med det åskvädret vi hade hemma i fredags var jag inte sugen på att hoppa på tvåhjulingen i regnet som höll sig kvar igår morse. Det blir en lång sommar. Jag hinner köra hoj :yoparty

Du får köra upp hit i sommar. :krama

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag och Robin är såååååå trötta i öronen idag och det beror inte bara på Semper. ;)

Du ska inte säga nåt,, jag har nästan vibrationsskador i kroppen av allt ditt fotstampande när vi stått i fotokurvan.. samt whiplashliknande skador i nacken för att jag behöver *skaka på huvudet* på mkt när du är med..

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du ska inte säga nåt,, jag har nästan vibrationsskador i kroppen av allt ditt fotstampande när vi stått i fotokurvan.. samt whiplashliknande skador i nacken för att jag behöver *skaka på huvudet* på mkt när du är med..

Töst påre

Nä det beror på att ni har bullriga motorcycklar :D

Höhö

Ta det inte negativt, det är roligt med människor som pratar och jag älskar att höra berättelser om andras upplevelser. :krama

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin