BlöjRäsern
Gränsfall
Kom inte här och bråka bråkycat
Alleymboldo.
Hon överdriver inte storlekar hon inte.
Kom inte här och bråka bråkycat
Nejmen!
Det var inte igår Palle var här va?
Ja åka lite knarr...Lördag efter 12 om vädret tillåter?
Hejdu det var länge sen! Komponerat nåt på sistone?
Japp, det var ett tag sedan. Vill du förstöra musikörat redan innan lunch så är det bara att klicka här.
Haft en bra början på sommaren?
Haha, örat överlevde. Kul att du håller på och skapar.
Mja, bra början från o med idag! Semester, ska packa och i morgon bär det iväg till varmare ställen. Själv då?
Va? Fy va elak du e.....Skit på er!
Jaja. Här ska man närma sig Tokholm imorrn, och då flyr du landet. Jag fattar piken.....Haha, örat överlevde. Kul att du håller på och skapar.
Mja, bra början från o med idag! Semester, ska packa och i morgon bär det iväg till varmare ställen. Själv då?
Bra! Var lite orolig en stund.
Semester är aldrig fel! Resa iväg är aldrig fel det heller! Så hoppas du får en bra resa och håller tummarna för bra väder.
För egen del var jag upp till Stockholm i helgen som var och gick på Summerburst. Det var kul! Sedan har det blivit lite ändrade planer för andra saker som var planerat, men jag tror den här sommaren ändå kommer bli hur bra som helst.
Va? Fy va elak du e.....
Jaja. Här ska man närma sig Tokholm imorrn, och då flyr du landet. Jag fattar piken.....
Va? Fy va elak du e.....
Jaja. Här ska man närma sig Tokholm imorrn, och då flyr du landet. Jag fattar piken.....
Det blir sorunda korvfest alltså?
Ja.....fast den där korven skippar jag nog.
:lig........sorry, marklyft?
Kör du båge upp?
Jag blir hemma med mamma verkar det som. Undrar vart alla mina vänner har tagit vägen, blir så trött på folk. Ska rensa i mitt liv igen helt enkelt.
Jag åker till Gotland där på helgen så tänkte inte göra nåt spec. på midsommar. Så kan tyvärr inte erbjuda nån kul aktivitet...
Jag blir hemma med mamma verkar det som. Undrar vart alla mina vänner har tagit vägen, blir så trött på folk. Ska rensa i mitt liv igen helt enkelt.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|