Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ja det är väl bara att konstatera att man inte ska berätta om sina svagheter eller sorger. För det vänds ju emot en i slutändan. Nåja, vem är jag att klaga, jag är ju en kvinna som låter män stampa på henne och såna ska ju förbjudas såvida de inte lyder råden i tråden. Glad sommar. Stamp, bryn, clowner osv.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det var DU som kallade blöjan flopsy... men typiskt dig att alltid hitta på att jag sagt saker och sno mina uttryck och skämt hela tiden! :fakta

Nej nej, det var Blöjan som kallade Blöjan flopsy när han ville ha dig som personlig tränare. :)

Ja det är väl bara att konstatera att man inte ska berätta om sina svagheter eller sorger. För det vänds ju emot en i slutändan. Nåja, vem är jag att klaga, jag är ju en kvinna som låter män stampa på henne och såna ska ju förbjudas såvida de inte lyder råden i tråden. Glad sommar. Stamp, bryn, clowner osv.

:va

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Eftersom vissa skrämmer bort alla som vill hänga här så kanske det inte spelar någon roll...

Skriv rakt ut vad det är vi/de har gjort istället för att trampa som katten runt het gröt. Folk brukar kunna retas ganska grovt härinne utan att någon tar illa vid sig och är det någon som gått över gränsen är det väl bättre att vara ärlig och säga det istället för att sitta och antyda? Hur ska annars folk kunna veta när de trampar någon på tårna?

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,

"....män stampa på henne...":gnissla

..................................................................................................massa text ......................................................................................... trampa som katten runt het gröt..........................................................ännu mera text ......................................................för mycket text ......................................................... trampar någon på tårna?

Bifogat

• stp på dig.jpg
    stp på dig.jpg
    5.9 KB · Visningar: 35
Last edited:

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Skriv rakt ut vad det är vi/de har gjort istället för att trampa som katten runt het gröt. Folk brukar kunna retas ganska grovt härinne utan att någon tar illa vid sig och är det någon som gått över gränsen är det väl bättre att vara ärlig och säga det istället för att sitta och antyda? Hur ska annars folk kunna veta när de trampar någon på tårna?

Hehe mig har då ingen trampat på tårna!:banana

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...