PippiT
Professionell mobbare
Alla borde kalla henne "Ers Pooplighet"..
Varför inte Ers Böghet.
Alla borde kalla henne "Ers Pooplighet"..
Schluuta bråka ungaar! :stampar
Kallade Peter mig för fet tidigare förresten?
Nae flopsy.
Det var DU som kallade blöjan flopsy... men typiskt dig att alltid hitta på att jag sagt saker och sno mina uttryck och skämt hela tiden!
Ja det är väl bara att konstatera att man inte ska berätta om sina svagheter eller sorger. För det vänds ju emot en i slutändan. Nåja, vem är jag att klaga, jag är ju en kvinna som låter män stampa på henne och såna ska ju förbjudas såvida de inte lyder råden i tråden. Glad sommar. Stamp, bryn, clowner osv.
Nej nej, det var Blöjan som kallade Blöjan flopsy när han ville ha dig som personlig tränare.
Nej nej, det var Blöjan som kallade Blöjan flopsy när han ville ha dig som personlig tränare.
Nice summer
Ja, men eftersom det inte går att lägga upp bilder här så känns sommaren lite misslyckad..
Eftersom vissa skrämmer bort alla som vill hänga här så kanske det inte spelar någon roll...
Hur menar du nu?
Eftersom vissa skrämmer bort alla som vill hänga här så kanske det inte spelar någon roll...
Jag har nog ingen hoj längre. Blir nog inlöst .
Ja det är väl bara att konstatera att man inte ska berätta om sina svagheter eller sorger. För det vänds ju emot en i slutändan. Nåja, vem är jag att klaga, jag är ju en kvinna som låter män stampa på henne och såna ska ju förbjudas såvida de inte lyder råden i tråden. Glad sommar. Stamp, bryn, clowner osv.
..................................................................................................massa text ......................................................................................... trampa som katten runt het gröt..........................................................ännu mera text ......................................................för mycket text ......................................................... trampar någon på tårna?
Okej? Jag har missat lite här. Vad hände?
Körde av vägen i Torsdags. Man ska inte åka på åkern.
Mest plastskador och en lite mörbultad Renkött.
Skriv rakt ut vad det är vi/de har gjort istället för att trampa som katten runt het gröt. Folk brukar kunna retas ganska grovt härinne utan att någon tar illa vid sig och är det någon som gått över gränsen är det väl bättre att vara ärlig och säga det istället för att sitta och antyda? Hur ska annars folk kunna veta när de trampar någon på tårna?
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|