Slowroller
Skrämmer små barn
Och jag gick upp tidigast av alla (06:15) för att kunna ta bilen in till jobbet och åka hem tidigt och powerfappa
Du sliter ut dig.......
Och jag gick upp tidigast av alla (06:15) för att kunna ta bilen in till jobbet och åka hem tidigt och powerfappa
Eller hur ja, 04:00 här.Och jag gick upp tidigast av alla (06:15) för att kunna ta bilen in till jobbet och åka hem tidigt och powernappa
Och jag gick upp tidigast av alla (06:15) för att kunna ta bilen in till jobbet och åka hem tidigt och powernappa
Jag gick upp 05:00.....
Eller hur ja, 04:00 här.
Sömntutor.
Jag gick upp 01.20 och var på jobbet 01.45. kom hem från jobbet nyss. Nu sova lite för jag ska jobba natt idag igen, dock från 21.00. Kan bli hela natten, men då är jag ledig i morgon.
Vad ni klagar!
Det är synd om mig också, behövde gå upp redan före 10.00 idag...
Det är aldrig synd om dig nedrans Lurtutare!
Tutlurare
Jag jobbade tills nu. Från sju ungefär. Jag måste skaffa en roligare fritid :/
Jag jobbade tills nu. Från sju ungefär. Jag måste skaffa en roligare fritid :/
Jag har massor bra förslag.
Gå inte på den där Poopert, hon vill bara att du ska lyfta ner saker från hög höjd!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?14032-Träningstråden&p=6080931&viewfull=1#post6080931
Föööööör att återgå till trådens ämne och syfte:
Jag har ju de senaste 1,5 åren varit sexuellt utnyttjad av erasmusstudenter i Umeå, men är nu nyligen återinflyttad till Den Kungliga Hufvudstaden och söker bli tvåsam.
Singeltjejer och potentiella singeltjejer (d.v.s. alla tjejer) i närområdet ombeds därför härmed skicka PM med bild och lite grundläggande info så bokar jag in ett möte.
OBS! Det är först till kvarn som gäller och tjänsten kommer att tillsättas snarast, så vänta inte med din ansökan!
Det är aldrig synd om dig nedrans Lurtutare!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|