BlöjRäsern
Gränsfall
Power wank?
När man drar så hårt att man till slut har apparaten löst i handen.
Power wank?
När man drar så hårt att man till slut har apparaten löst i handen.
När ingen annan gör det åt en så...
Och kom ihåg, det skall inte vara lättje- eller lustfyllt. Dra och svär tills du gör en banana split. Det är enda vägen.
Okynnesrunkande, det betackar vi oss för.
Här är ingenting lättje- eller lustfyllt.
Kärvt skareva!
Du har inte funderat på att flytta till Malmfälten? Gott om jobb, dyrt boende men du tjänar bra. Trvligt folk, milsvida skogar att utforska med pikkis och hoj.
Nä inte egentligen, tänkte ta å ge upp istället.
Du är ju bara barnet. Att läget är kärvt gör ju att man får ta i mer. Jag sitter i samma sits själv, förutom att jag har bra betalt då. Försöker febrilt styra om skutan men det tar tid och man blir less men det är bara att fortsätta.
För första gången på...evva... så håller jag faktiskt med föregående talare. Det finns alltid något positivt i livet. Det gäller bara att se det och inte bara tänka på det negativa hela tiden.
För första gången på...evva... så håller jag faktiskt med föregående talare. Det finns alltid något positivt i livet. Det gäller bara att se det och inte bara tänka på det negativa hela tiden.
Det positivaste jag ser är att gnälla, och nu ska han ta väck det också!
Je suis d'accord.
I morse så var det bara typ 1 grad när jag tog hojen till jobbet. men jag njöt ändå
Näpp, fresh out.Haha, jag tror nog att du kan komma på nåt bättre än det.
Ett leende från en främling, att hjälpa någon med nåt så litet som att hålla upp dörren och mycket annat som finns där om man tar av sig skygglapparna.
Näpp, fresh out.
Blir jäkligt misstänksam mot folk som går runt och flinar. Har mött några stycken med gigantiska hånflin idag tex, vad fan är det som är så jävla roligt? Börjar tro att det är av illvilja, eller nått jag gör som de har roligt åt.
Usch vad jag tycker illa om lyckliga människor.
Haha, du borde ju få en lavett istället så du vaknar och börjar tänka lite mer positivt. Jag tror bara att det är din inställning och inget annat. Ställ dig framför spegeln och knyt näven och smocka till dig själv ett par tre gånger.
Haha, du borde ju få en lavett istället så du vaknar och börjar tänka lite mer positivt. Jag tror bara att det är din inställning och inget annat. Ställ dig framför spegeln stampa med foten ett par tre gånger.
Nä, det är tvärstopp på alla aspekter i livet.
Så man har nog gjort sitt vid det här laget.
Bara att lägga sig och vänta in döden.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |