Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Nä inte egentligen, tänkte ta å ge upp istället.

Du är ju bara barnet. Att läget är kärvt gör ju att man får ta i mer. Jag sitter i samma sits själv, förutom att jag har bra betalt då. Försöker febrilt styra om skutan men det tar tid och man blir less men det är bara att fortsätta.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du är ju bara barnet. Att läget är kärvt gör ju att man får ta i mer. Jag sitter i samma sits själv, förutom att jag har bra betalt då. Försöker febrilt styra om skutan men det tar tid och man blir less men det är bara att fortsätta.

Den förbannade skutan driver ju nedströms över taggiga stenar oberoende vart man styr....

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För första gången på...evva... så håller jag faktiskt med föregående talare. Det finns alltid något positivt i livet. Det gäller bara att se det och inte bara tänka på det negativa hela tiden.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
För första gången på...evva... så håller jag faktiskt med föregående talare. Det finns alltid något positivt i livet. Det gäller bara att se det och inte bara tänka på det negativa hela tiden.

Det positivaste jag ser är att gnälla, och nu ska han ta väck det också! :mad:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det positivaste jag ser är att gnälla, och nu ska han ta väck det också! :mad:

Haha, jag tror nog att du kan komma på nåt bättre än det. :p

Je suis d'accord.:)
I morse så var det bara typ 1 grad när jag tog hojen till jobbet. men jag njöt ändå:)

Jag njuter oxå trots kylan. Har fortfarande inte frusit speciellt när jag åkt vid halv sex på morgonen ännu.
Även om jag just nu avskyr mitt jobb, är förkyld utav bara helvete och lever på under 1300 kcal per dag så är jag väldigt glad över att kunna ta hojen till och från jobbet, ha kommit igång med träningen och gått ner 7 kg, börjat ana muskler, väntar på svar på ansökan till Yrkeshögskolan och har världens finaste pojkvän (som kommer tycka att det är pinsamt att jag skrev det här).
Det gäller att se det lilla vackra som händer runt omkring oss dagligen.
Ett leende från en främling, att hjälpa någon med nåt så litet som att hålla upp dörren och mycket annat som finns där om man tar av sig skygglapparna.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Haha, jag tror nog att du kan komma på nåt bättre än det. :p

Ett leende från en främling, att hjälpa någon med nåt så litet som att hålla upp dörren och mycket annat som finns där om man tar av sig skygglapparna.
Näpp, fresh out.

Blir jäkligt misstänksam mot folk som går runt och flinar. Har mött några stycken med gigantiska hånflin idag tex, vad fan är det som är så jävla roligt? Börjar tro att det är av illvilja, eller nått jag gör som de har roligt åt.

Usch vad jag tycker illa om lyckliga människor. :gnissla

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Näpp, fresh out.

Blir jäkligt misstänksam mot folk som går runt och flinar. Har mött några stycken med gigantiska hånflin idag tex, vad fan är det som är så jävla roligt? Börjar tro att det är av illvilja, eller nått jag gör som de har roligt åt.

Usch vad jag tycker illa om lyckliga människor. :gnissla

Haha, du borde ju få en lavett istället så du vaknar och börjar tänka lite mer positivt. Jag tror bara att det är din inställning och inget annat. Ställ dig framför spegeln och knyt näven och smocka till dig själv ett par tre gånger.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Haha, du borde ju få en lavett istället så du vaknar och börjar tänka lite mer positivt. Jag tror bara att det är din inställning och inget annat. Ställ dig framför spegeln och knyt näven och smocka till dig själv ett par tre gånger.

lavett2.JPG

:va

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Nä, det är tvärstopp på alla aspekter i livet.
Så man har nog gjort sitt vid det här laget.
Bara att lägga sig och vänta in döden.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...