Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag har bara hört gott om multin och jag som StarWars-fantast kan ju uppskatta den gamla yxningen lite :R2D2

Egentligen försöker jag hitta orsaker till att inte köpa en hoj tror jag. Med lite tur kommer jag gå ner ca: 30% i lön nästa år och då är det ju bra att kapa kostnader s.a.s.
SL-kort är ju nästan gratis i jämförelse

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Jag har bara hört gott om multin och jag som StarWars-fantast kan ju uppskatta den gamla yxningen lite :R2D2

Egentligen försöker jag hitta orsaker till att inte köpa en hoj tror jag. Med lite tur kommer jag gå ner ca: 30% i lön nästa år och då är det ju bra att kapa kostnader s.a.s.
Börja cykla, mer spänning finns inte i den här stan :smasha

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja

Så du menar att du slösar bort vår värdefulla tid, genom att ställa frågor om vad du inte ska köpa:D

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Så du menar att du slösar bort vår värdefulla tid, genom att ställa frågor om vad du inte ska köpa:D

Ja, jag bränner ut min näst sista hjärncell till att vrida och vända på allt, jag tänkte att om jag tar diskussionen utanför skaran som huserar i min s.k. hjärna så sparar jag lite kapacitet till något tillfälle som det faktiskt spelar någon roll :hihi

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Ja, jag bränner ut min näst sista hjärncell till att vrida och vända på allt, jag tänkte att om jag tar diskussionen utanför skaran som huserar i min s.k. hjärna så sparar jag lite kapacitet till något tillfälle som det faktiskt spelar någon roll :hihi
Vad hände med Monstern, sålde du den?
Den dög väl att pendla med?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Ändå lägger du tid på att fixa mat åt Rodney som ändå bara ratar den och rymmer. ;)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Äh hoj kan väl vänta ett tag, hoppas att du får ett nytt kneg.

Ja det vore kul med något nytt att göra. Å.a.s är det ju bra att skaffa de dyra grejerna medan jag har råd. Å.t.s så har jag aldrig varit så miserabel som det året jag inte hade hoj. Å.f.s så spelar inget någon roll när man väl är död och begraven.

Vem är Rodney?, varför rymmer han?. Mystiken tätnar

Rodney var min husfluga.
Han har flugit runt här i över en vecka och varit, med husflugemått mätt, ovanligt närgången och kontaktsökande.
Till slut tyckte jag att det var dags att ge honom ett namn och lite mat i form av en sockerlösning.
Som tack för accepterandet så sticker han ut genom ytterdörren när jag kom tillbaka från tvättstugan. Han kanske blev sur för att han inte fick hänga med ner.

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...