Singeltråden

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Jaha du tänder på clownbilder?

Ja tyvärr! Så ladda inte upp en clownbild, utan en bild på dig bärande ett vitt linne som visar lagomt mycket hud, utsläppt hår, en liten touch av rosa läppglans. gärna där du håller ett finger med rosa nagellack mot läpparna medan du tittar rakt in i kameran. Det skulle jag INTE gå igång på, så hjälp mig att varva ner :Bugar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja tyvärr! Så ladda inte upp en clownbild, utan en bild på dig bärande ett vitt linne som visar lagomt mycket hud, utsläppt hår, en liten touch av rosa läppglans. gärna där du håller ett finger med rosa nagellack mot läpparna medan du tittar rakt in i kameran. Det skulle jag INTE gå igång på, så hjälp mig att varva ner :Bugar

Gillar du rosa? Faaaaag. :D

R-1000

Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Jag har ägnat halva sommarn åt att smygfota PippiT, men sen hon blev ihop med Blöjräsern så verkar hon ha slutat fastna på bilderna också... :6surkart

Du vet väl hur tjejer blir när dom är i ett förhållande :trött, därför är det viktigt att man alltid ska leka svår och vela så att dom inte kan slappna av och lägga på sig alla chipskilon :hihi
Fota är typ mitt största intresse! I love it, anledningen till att PippiT inte fastnar på dina kort är för att hon är för snabb och du använder för långsam tid :fakta

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Du vet väl hur tjejer blir när dom är i ett förhållande :trött, därför är det viktigt att man alltid ska leka svår och vela så att dom inte kan slappna av och lägga på sig alla chipskilon :hihi
Fota är typ mitt största intresse! I love it, anledningen till att PippiT inte fastnar på dina kort är för att hon är för snabb och du använder för långsam tid :fakta

Och du försöker demonstrera hur man spelar svår? :hihi

R-1000

Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Och du försöker demonstrera hur man spelar svår? :hihi

Jag är inte ett dugg svår förrän den oundvikliga frågan kommer "ehm du, vart står vi? Tycker du om mig egentligen?" Jag är inlärd med att snabbt svara på frågan med "oj titta vilken fågel!" (detta fungerar bara utomhus) sen tar jag sats och kutar fort som fan därifrån. Efter det blir jag väldigt svår, att få tag på i alla fall :fakta

R-1000

Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Jag är djurvän också :krama

Det verkar som att vi har en del gemensamt, vad sägs om att jag hämtar dig? :hihi

IMAG11286.jpg

Vi kan väl diskutera mer under en promenad med en mycket god vän till mig:angel

1383944933578.jpg

Se och lär grabbar, INGEN tjej säger nej till det här! :hihi
Man tar fram den tunga arsenalen, och saken är biff, ni andra bruds får ställa er i kö tills jag är klar med Tottan77.

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Det verkar som att vi har en del gemensamt, vad sägs om att jag hämtar dig? :hihi

View attachment 412314

Vi kan väl diskutera mer under en promenad med en mycket god vän till mig:angel

View attachment 412315

Se och lär grabbar, INGEN tjej säger nej till det här! :hihi
Man tar fram den tunga arsenalen, och saken är biff, ni andra bruds får ställa er i kö tills jag är klar med Tottan77.

Hm åh du var singel varför?:va
Förväntar mig att du står utanför min dörr kl18 ikväll! OBS kommer INTE bära rosa! Avskyr den färgen!:huvet
Dessutom kan jag tala om för dig att du blir aldrig färdig med Tottan77 för hon kommer vara färdig med dig långt innan:rofl

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS