Det var snabbt packat.Börjar låta som en sammansvärjning här. Tror inte jag vill prata med någon av er mer!
Seru nu R1000, nu sket jag i innehållet och svarade som jag ville
Det var snabbt packat.Börjar låta som en sammansvärjning här. Tror inte jag vill prata med någon av er mer!
Seru nu R1000, nu sket jag i innehållet och svarade som jag ville
Mitt mellannamn är Sture Stenhjärta.Jag gillar hur du tänker ska lyssna på dig. En förutsättning är att hon vill prata, om det går åt helvete drar vi till stureplan och raggar lite bruds tillsammans, tjejerna där bryr sig inte om bilar och pengar, dom vill bara ha en ödmjuk och snäll kille med bra personlighet och hjärtat på rätt ställe.
Mitt mellannamn är Sture Stenhjärta.
ÄschAlla vet att du heter Harry räddhare i mellannamn.
Det är sh som gör det åt oss, jag fulquotade inte alls dig i förrgår.Hur fan quotar ni egentligen?
OkSluta grina!
Sluta grina!
Bra där, låt oss kämpa mot FI:s förtryck !! ( fisförtryck? )Men nu när ni ger er på sportbike också, tar jag det personligt
Hur fan quotar ni egentligen?
Om du och PippiT fortsätter att mobbas som ni gör, så anmäler jag er till detta event! https://www.facebook.com/bullybeatdown Mig gör det inget om ni mobbar, jag lägger mig ner i fosterställning och gråter en skvätt, sen är allt bra. Men nu när ni ger er på sportbike också, tar jag det personligt
Bra där, låt oss kämpa mot FI:s förtryck !! ( fisförtryck? )
Det är fel på sh skitgubbe.
Bara osäkra människor mobbas
Mobbar eller blir mobbade, menar du?Bara osäkra människor mobbas
Det är fel på sh skitgubbe.
Mobbar eller blir mobbade, menar du?
Om du och PippiT fortsätter att mobbas som ni gör, så anmäler jag er till detta event! https://www.facebook.com/bullybeatdown Mig gör det inget om ni mobbar, jag lägger mig ner i fosterställning och gråter en skvätt, sen är allt bra. Men nu när ni ger er på sportbike också, tar jag det personligt
Inte för mig dock, jag är tvilling.Dubbla personligheter? Finns medicin mot det!
Men va f..?
Inte för mig dock, jag är tvilling.
scaaary...............
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|