Singeltråden

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Nu när PippiT ska bli hisstekniker, så tycker jag att vi bara ska ge henne upplyftande kommentarer.
Jag menar,det kommer att bli jobbigt för henne att börja på botten och jobba sig uppåt.
Hon kommer dessutom vara upptagen med studier, så jag hoppas att hon inte ger blöjan korgen
Som schakt var, lycka till:D

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:tummenuppVajert Pippi. Enklaste sättet att komma in är nog att öppna dörren till hissen:)

Fick reda på nyss att jag inte kom in. :( Jag förstod ju dock det eftersom jag inte har Gymnasieelektriker i grunden. Tycker dock att det är riktigt synd eftersom jag verkligen är den som hade pluggat som ett svin för att vara bäst. Har ju träffat de andra sökande och de var inte direkt de vassaste knivarna i lådan. Jaja nu blir det att hitta på nåt annat istället. Suck.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Fick reda på nyss att jag inte kom in. :( Jag förstod ju dock det eftersom jag inte har Gymnasieelektriker i grunden. Tycker dock att det är riktigt synd eftersom jag verkligen är den som hade pluggat som ett svin för att vara bäst. Har ju träffat de andra sökande och de var inte direkt de vassaste knivarna i lådan. Jaja nu blir det att hitta på nåt annat istället. Suck.

Fan va trist.:krama

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900

Jag beklagar. Inte roligt att få ett sådan besked. ibland borde de inte vara så hårda med intagningen med bakgrund utan borde mer gå på intervju i känsla osv. Drivet hos människan:krama

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag beklagar. Inte roligt att få ett sådan besked. ibland borde de inte vara så hårda med intagningen med bakgrund utan borde mer gå på intervju i känsla osv. Drivet hos människan:krama

Jag är böjd att inte hålla med om det behövs ellära :3freak
Viktigt skit :fakta

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15

Riktigt tråkigt, verkligen. Men deppa inte ihop, du har hela livet framför dig. Skriv ett riktigt bra CV, MOBBA inte chefen på intervjun, och du är hemma :tummenupp

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är böjd att inte hålla med om det behövs ellära :3freak
Viktigt skit :fakta

Jo men man får el-läran på utbildningen. Man får bara arbeta mycket hårdare vilket jag är bra på. Nu är jag istället hundra på att många av de som antagits inte kommer att ta utbildningen på allvar eller ens klara av den. Tyvärr. Men det är ju min personliga åsikt.

Han kommer nog på studs:)

På 4 sekunder. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jo men man får el-läran på utbildningen. Man får bara arbeta mycket hårdare vilket jag är bra på. Nu är jag istället hundra på att många av de som antagits inte kommer att ta utbildningen på allvar eller ens klara av den. Tyvärr. Men det är ju min personliga åsikt.

Ett visst svinn blir det alltid, men det kanske fanns 20 till som hade allt som krävdes som kommer in efterhand som de andra droppar av :rolleyes:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ett visst svinn blir det alltid, men det kanske fanns 20 till som hade allt som krävdes som kommer in efterhand som de andra droppar av :rolleyes:

Möjligt! Tycker fortfarande att det är deras förlust. Finns andra utbildningar att söka som är lockande de med.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!