BlöjRäsern
Gränsfall
Att hitta ett sätt att umgås på tu man hand på.
Skall man ha med Farmor som förkläde? Det är fint när ungdomarna är gammeldags.
Att hitta ett sätt att umgås på tu man hand på.
En ut en in... Hur funkar det här? Måste man skicka in en medlemsansökan? Eller finns det nåt kösystem?
Kösystem. Du ligger på plats 249,5 och har 25 års väntetid. Om du inte väljer att bli bög då ligger du på plats 1 och får hoppas på att du nånsin hittar nån.
Nä, varför det?
För att det redan står 378 st killar i kö och väntar på att det ska dyka upp en tjej.
haha... och om jag varit tjej skulle jag fått direkt tilldelat den första killen i kön?
Ja de är ett alternativ med men de är ju en jävla process för att skära av snabeln och skaffa tuttar bara för att få napp här =).
Ja de är ett alternativ med men de är ju en jävla process för att skära av snabeln och skaffa tuttar bara för att få napp här =).
Skall man ha med Farmor som förkläde? Det är fint när ungdomarna är gammeldags.
Syrran gifte sig idag. Hennes polare var där, hela (båda) släkterna var där. 90% av folket som var där var par, mer eller mindre gifta (så att säga). Fuck. Känner mig jävligt ensam...
Men jag trivs ändå jävligt bra med ensam-livet.
Det är nog enda gången det verkligen är drygt att vara singel - när man kommer på tillställningar som den enda singeln. Man känner sig knappt udda.
Det är nog enda gången det verkligen är drygt att vara singel - när man kommer på tillställningar som den enda singeln. Man känner sig knappt udda.
YipYip: Kanske om 2 veckor då, ska kolla läget. Dumpar farmor i Torsvik då, för det är där den andra tantan bor.
Och optimalt pinsamt blir det när det är bordsplacering, och de får för sig att man ska placeras med någon annan singel. Jo, tack. Jag har också varit där...
Ja nu är det såhär att även jag har fallt till föga och reggat mej på glada pannkakan.
Och är det bara jag eller är just hästtjejer i klar majoritet bland damerna där?
Hästtjejer dinosaurier outbildade och en massa arbetslösa . Jag tog bort . Fanns absolut ingen i mitt närområde som funkade. Jag träffa en för någon vecka sen där. Hon verka tro på allvar att mannen skulle betala allt haha.
Ja du har rätt, det är tusan vad dom reser på den sidan....jobbar dom aldrig ?? och så den klassiska bildserien med några resbilder + den där lite wild and crazy när dom har en ölflarra i handen och är i partymodeJag tycker mest att alla utger sig för att vara träningsnarkomaner som reser jorden runt i parti o minut jag.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |