Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag kommer vara upptagen en stund - ska bege mig till affären och köpa Micro-Popcorn. Efter de poppats till små svarta klumpar av förkolnad majs kommer jag bli bitter. Så både och. :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag kommer vara upptagen en stund - ska bege mig till affären och köpa Micro-Popcorn. Efter de poppats till små svarta klumpar av förkolnad majs kommer jag bli bitter. Så både och. :tummenupp

Klarar man inte av att poppa popcorn klarar man väl knappt av att koka vatten? :rofl

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Ät pl400 Sportyspice. :mad:
Din julklapp:

poopa_scoopa_layout.jpg

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Klarar man inte av att poppa popcorn klarar man väl knappt av att koka vatten? :rofl

Det poppar ju fortfarande efter rekommenderade fyra minuter på högsta effekt, även om det är en minut mellan de där kvarvarande poppen. :D

När jag bodde på korridoren i Umeå kom en av killarna in i köket och sade: "Du... Du är ju lite äldre än mig... Vet du hur man kokar ägg? Det står inte i kokboken och jag vill inte ringa mamma och fråga." :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det poppar ju fortfarande efter rekommenderade fyra minuter på högsta effekt, även om det är en minut mellan de där kvarvarande poppen. :D

När jag bodde på korridoren i Umeå kom en av killarna in i köket och sade: "Du... Du är ju lite äldre än mig... Vet du hur man kokar ägg? Det står inte i kokboken och jag vill inte ringa mamma och fråga." :hihi

Suck!

Själv ska jag göra popcorn nu, riktiga. Alltså inte i micron.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning