Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Godmorgon...eller morgon iallafall. Vet inte om den kan vara god såhär tidigt när man har vaknat varje timme hela natten. :crash
Detta kommer att bli en lång dag känner jag. :zpy

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bah. Tredjr dagen efter op. Hög som ett hus, och trött, och ont, men så spattig. Jag är otroligt dålig på att göra ingenting. :3freak

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Bah. Tredjr dagen efter op. Hög som ett hus, och trött, och ont, men så spattig. Jag är otroligt dålig på att göra ingenting. :3freak

Vad har du opererat? Det är ju såna tillfällen som är perfekta för film-maraton. alternativt kolla igenom alla race på motoGP.com :fakta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vad har du opererat? Det är ju såna tillfällen som är perfekta för film-maraton. alternativt kolla igenom alla race på motoGP.com :fakta

Axeln. Bor hos min farmor eftersom jag inte ens kan klä på mig själv. Hon har ingen dator så det blir inget filmmaraton. Kan ändå inte fokusera i mer än 10 minuter, sedan ser jag dubbelt och blir tokyr.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Axeln. Bor hos min farmor eftersom jag inte ens kan klä på mig själv. Hon har ingen dator så det blir inget filmmaraton. Kan ändå inte fokusera i mer än 10 minuter, sedan ser jag dubbelt och blir tokyr.

Usch, jag vet precis hur du har det. Jag opererade axeln den 17:e oktober och vaknar fortfarande varje timme pga smärta. Inatt blev det iaf 3½h sömn totalt. Som tur är så får jag oftast hjälp av tjejen att ta av och på t-shirts. Man är ju mer eller mindre handikappad och det är sjukt frustrerande! :mad:

Be henne läsa sagor för dig :hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Usch, jag vet precis hur du har det. Jag opererade axeln den 17:e oktober och vaknar fortfarande varje timme pga smärta. Inatt blev det iaf 3½h sömn totalt. Som tur är så får jag oftast hjälp av tjejen att ta av och på t-shirts. Man är ju mer eller mindre handikappad och det är sjukt frustrerande! :mad:

Be henne läsa sagor för dig :hihi
Då ligger du en månad före mig typ. Vad för ingrepp gjordes på dig?

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Då ligger du en månad före mig typ. Vad för ingrepp gjordes på dig?

AC-leden (leden mellan nycjkelbenet och axeln) slets av när jag kraschade med hojen, samt att jag fick en fraktur i nyckelbenet. Sen sågade de bort 5mm av nyckelbenet så att jag blir av med min artros. så nu sitter jag här med en metallplatta som skaver så inåt helvete och omöjliggör sovande :död Den ska sitta i till februari nångång, sedan ska de operera ut den. Det kommer nog bli årets höjdpunkt :fakta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
AC-leden (leden mellan nycjkelbenet och axeln) slets av när jag kraschade med hojen, samt att jag fick en fraktur i nyckelbenet. Sen sågade de bort 5mm av nyckelbenet så att jag blir av med min artros. så nu sitter jag här med en metallplatta som skaver så inåt helvete och omöjliggör sovande :död Den ska sitta i till februari nångång, sedan ska de operera ut den. Det kommer nog bli årets höjdpunkt :fakta

Oh, låter segt. På mig har de flyttat på bicepsfästet och spikat ihop det med två benbitar, varav den ena var lös. I operationsberättelsen används ord som sågat, borrat och mejslat. Låter lite som beskrivningen av ett snickeri. Opererades i måndags så det gör fortfarande sjukt ont. Sover typ en kvart i stöten max.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Oh, låter segt. På mig har de flyttat på bicepsfästet och spikat ihop det med två benbitar, varav den ena var lös. I operationsberättelsen används ord som sågat, borrat och mejslat. Låter lite som beskrivningen av ett snickeri. Opererades i måndags så det gör fortfarande sjukt ont. Sover typ en kvart i stöten max.

Fick du se röntgenplåtarna? Det ser helt sjukt ut att det sitter skruvar i kroppen. Skruvar som liknar de man lekte med i träslöjden som barn :3freak

Men du klarar ju åtminstone av det viktigaste, att hänga här på sporthoj :brynad

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Vafan när kvada du?
Urk låter som mitt knä ståltråd troklat runt och två stänger rakt igenom och de vill dem ha kvar :gnissla

Jag e glad att jag kommit till den roligare delen av rehab, göra sjukgymnastik till en os gren! :banana som balsam för själen efter månader av pasivitet

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag kan ju åtminståne trösta med att säga att det går över... Även om det kan va svårt att tro när man är i det.
:)

Mvh
Någon som haft högra sidan av kroppen tillverkad i mekano sedan 2007.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!