Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Finns det någon tråd för Januari?
Vet inte, finns ett FB-event iaf!
https://www.facebook.com/events/397811903705402/
Finns det någon tråd för Januari?
Vet inte, finns ett FB-event iaf!
https://www.facebook.com/events/397811903705402/
Kan man bara säga kanske till ett event om man har fått en inbjudan?
Godmorgon...eller morgon iallafall. Vet inte om den kan vara god såhär tidigt när man har vaknat varje timme hela natten.
Detta kommer att bli en lång dag känner jag.
Varför har du inte sovit? Glömt att ?
Sovit har jag men som sagt vaknade jag varje timme de sista fyra timmarna.
Sovmorgon!!!
Bah. Tredjr dagen efter op. Hög som ett hus, och trött, och ont, men så spattig. Jag är otroligt dålig på att göra ingenting.
Vad har du opererat? Det är ju såna tillfällen som är perfekta för film-maraton. alternativt kolla igenom alla race på motoGP.com
Axeln. Bor hos min farmor eftersom jag inte ens kan klä på mig själv. Hon har ingen dator så det blir inget filmmaraton. Kan ändå inte fokusera i mer än 10 minuter, sedan ser jag dubbelt och blir tokyr.
Då ligger du en månad före mig typ. Vad för ingrepp gjordes på dig?Usch, jag vet precis hur du har det. Jag opererade axeln den 17:e oktober och vaknar fortfarande varje timme pga smärta. Inatt blev det iaf 3½h sömn totalt. Som tur är så får jag oftast hjälp av tjejen att ta av och på t-shirts. Man är ju mer eller mindre handikappad och det är sjukt frustrerande!
Be henne läsa sagor för dig
Då ligger du en månad före mig typ. Vad för ingrepp gjordes på dig?
AC-leden (leden mellan nycjkelbenet och axeln) slets av när jag kraschade med hojen, samt att jag fick en fraktur i nyckelbenet. Sen sågade de bort 5mm av nyckelbenet så att jag blir av med min artros. så nu sitter jag här med en metallplatta som skaver så inåt helvete och omöjliggör sovande Den ska sitta i till februari nångång, sedan ska de operera ut den. Det kommer nog bli årets höjdpunkt
Oh, låter segt. På mig har de flyttat på bicepsfästet och spikat ihop det med två benbitar, varav den ena var lös. I operationsberättelsen används ord som sågat, borrat och mejslat. Låter lite som beskrivningen av ett snickeri. Opererades i måndags så det gör fortfarande sjukt ont. Sover typ en kvart i stöten max.
Vafan när kvada du?
Urk låter som mitt knä ståltråd troklat runt och två stänger rakt igenom och de vill dem ha kvar
Jag e glad att jag kommit till den roligare delen av rehab, göra sjukgymnastik till en os gren! som balsam för själen efter månader av pasivitet
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|