Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Syns ju vem som äter mest bullar iallafall och det är inte jag.
Va? Har Poopert blivit tjock eller vadå?
Syns ju vem som äter mest bullar iallafall och det är inte jag.
Va? Har Poopert blivit tjock eller vadå?
Varför blev Kottson bannad?
Han frågade om här fanns några rakade katter.
Sju år och tre månader här, utan att ha blivit bannad en enda gång. Man kan med andra ord inte precis räknas in i kategorin bad guys. Antingen är jag en snäll trevlig skötsam ung man, eller så är jag så subtil i mina skriverier att ingen faktiskt förstått något, när jag egentligen varit ytterst otrevlig och borde åkt på livslång banning från hela Internet.
Kottson är inte bannad, om du läser hans profiltext så ser du att det står bannád, en annan stavning alltså.Varför blev Kottson bannad?
Det kan bara vara en pannkakssmetstillagare du håller i?
Pannkaksssmet- och baconapplikator!
Du skulle må då va?
Eller så är det ingen som läser vad du skriver.......Sju år och tre månader här, utan att ha blivit bannad en enda gång. Man kan med andra ord inte precis räknas in i kategorin bad guys. Antingen är jag en snäll trevlig skötsam ung man, eller så är jag så subtil i mina skriverier att ingen faktiskt förstått något, när jag egentligen varit ytterst otrevlig och borde åkt på livslång banning från hela Internet.
Sju år och tre månader här, utan att ha blivit bannad en enda gång. Man kan med andra ord inte precis räknas in i kategorin bad guys. Antingen är jag en snäll trevlig skötsam ung man, eller så är jag så subtil i mina skriverier att ingen faktiskt förstått något, när jag egentligen varit ytterst otrevlig och borde åkt på livslång banning från hela Internet.
Eller så är det ingen som läser vad du skriver.......
Kottson är inte bannad, om du läser hans profiltext så ser du att det står bannád, en annan stavning alltså.
Gillar stavningen...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |