Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Din power-fapping kan inte vara så värst dyr? :va

Joho då. Han måste ju ränna på gymet för att hålla fapp-armen i trim. :D

Du är så bra på made min vän. :krama

Eh, vem har du retat upp nu då?

Peter sa att 1980 skulle bli den roligaste sidan... Har inte märkt av det än.. Va fan.. :glömdet
Som om Peter någonsin vet vad han snackar om... :glömdet

Du litar på Peter? Inte så smart kille? :brynad
Han är en skugga, har de hjärnor ens? Jag kan inte se någon i min skuggbild... eh nu har jag målat in mig i... hejdå...:huvet

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Min kompis och jag körde på en rådjursbock igår. Fy va otäckt. Vi stannade och kollade den och stackarn levde men hade avslagna bakben. Vi ringde polisen men de var ju helt internetinkompetenta. Iofs så hann djuret dö inom 20 min så de hade inte hunnit dit för den sakens skull i alla fall. Men fasen vad sorgligt det var. Ett så vacker djur och så står man där helt handfallen. Tänkte ett tag försöka vrida nacken av den så den slapp lida, men den var så stor så jag vågade inte. :gråta

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Tiopoängsfrågan är väl i stället hur mycket jag förlorat i syfte att undvika händelsen...

Ibland är det själva undvikandet som triggar händelsen...

...förresten om du ska hänga i Singeltråden måste du lära dig och använda huvudfotingarna. :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Min kompis och jag körde på en rådjursbock igår. Fy va otäckt. Vi stannade och kollade den och stackarn levde men hade avslagna bakben. Vi ringde polisen men de var ju helt internetinkompetenta. Iofs så hann djuret dö inom 20 min så de hade inte hunnit dit för den sakens skull i alla fall. Men fasen vad sorgligt det var. Ett så vacker djur och så står man där helt handfallen. Tänkte ett tag försöka vrida nacken av den så den slapp lida, men den var så stor så jag vågade inte. :gråta

Du kunde ha strypt den eller kört över halsen med bilen?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Du litar på Peter? Inte så smart kille? :brynad
Nu förutsätter du saker som jag aldrig skulle påstå och aldrig har påstått.. inte så smart tjej?:smasha

Han är en skugga, har de hjärnor ens? Jag kan inte se någon i min skuggbild... eh nu har jag målat in mig i... hejdå...:huvet

Ja du filosofen/forskaren.. in i hörnet med dig :hihi
Det är ju skönt att du och din skugga har lite mer gemensamt än alla andra och deras skuggor :tummenupp

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Du kunde ha strypt den eller kört över halsen med bilen?

Slå den i huvudet med exempelvis ett fälgkors, skära av halspulsådern eller sticka en kniv mellan skallbenet och atlaskotan brukar också vara ganska effektiva sätt. Att skära halspulsådern tar ju något längre tid, men inte så länge som 20 minuter och djuret dör garanterat.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA