Singeltråden

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
what dä häll.. hänger inte med i om vad ni jiddrar om..

ett tips till folket, som jag upptäckte igår.... istället för att gå å supa på fredagskvällar så gå ut å fika.. herrejösses vilka bruttor... blir bara till att skriva ut visitkort så man kan dela ut det till dem man fått upp ögona för :p

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
what dä häll.. hänger inte med i om vad ni jiddrar om..

ett tips till folket, som jag upptäckte igår.... istället för att gå å supa på fredagskvällar så gå ut å fika.. herrejösses vilka bruttor... blir bara till att skriva ut visitkort så man kan dela ut det till dem man fått upp ögona för :p

Du lär dig jargongen efter en evighet.

Det heter :fika

bensintank

3,5L
Gick med
21 Jun 2014
Hoj
Honda VFR800-98
ÄNTLIEN! eN tråd för dom allenastående i ett mcforum! Hur får man hem kanelsneckorna utan alltför stor
ansträngning? känner för att kopulera...

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
haha, no way att jag läser nått me ca 2000 sidor... :p

håll i er nu iaf. kan ju börja med att erkänna att man diggar glasögon å så. Iaf, sicken jäkla babe jag såg.. Hon hade guldiga pilotbrillor på sig, rött kort uppåttkammat hår, super len å smått rödaktig hy. Typ som om hon hade varit på gymmet å även bastat men skitit i att duscha efteråt så hennes uppumpade feromoner kunde härja fritt å få ens Y-kromosomerna att koka av lusta. :D

Iaf inte nog med det, så hade hon en djupt urringad t-shirt där man kunde se typ hela fronten på henne. sicka välformade booobisar... inte för små å inte för stora kanske max C-kupa.. Booooobieeeeeesss :p

ville verkligen gå fram å bara langa fram ett stilrent visitkort å säga; hör av dig å gå tebax till mitt bord men ack inga visitkort...... ffffaaaaaaack... aja.... gbg e litet... nästa gång :p
Nä nu blir det fan till gymmet å pumpa... :p

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
haha, no way att jag läser nått me ca 2000 sidor... :p

håll i er nu iaf. kan ju börja med att erkänna att man diggar glasögon å så. Iaf, sicken jäkla babe jag såg.. Hon hade guldiga pilotbrillor på sig, rött kort uppåttkammat hår, super len å smått rödaktig hy. Typ som om hon hade varit på gymmet å även bastat men skitit i att duscha efteråt så hennes uppumpade feromoner kunde härja fritt å få ens Y-kromosomerna att koka av lusta. :D

Iaf inte nog med det, så hade hon en djupt urringad t-shirt där man kunde se typ hela fronten på henne. sicka välformade booobisar... inte för små å inte för stora kanske max C-kupa.. Booooobieeeeeesss :p

ville verkligen gå fram å bara langa fram ett stilrent visitkort å säga; hör av dig å gå tebax till mitt bord men ack inga visitkort...... ffffaaaaaaack... aja.... gbg e litet... nästa gång :p
Nä nu blir det fan till gymmet å pumpa... :p

Tatas!!! :mattias

Happypancake, Badoo, Mötesplatsen.

Här kan du glömma allt vad kopulera är...... :banana

Bara för att du inte får. ;)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...