Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Fyllebilder får icke uppladdas, men gott är det :party

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
I förmiddags plingade en granntjej på min dörr och frågade om jag hade en tång att låna ut, hon skulle montera stolar. (i själva verket var det en skiftnyckel och inte en tång hon eftersökte, men jag vet ju att kvinnor inte kan så jag rättade henne).

Hursom, lånade ut halva verktygslådan och tänkte att vad kul med en tjej som köpt en grannlägenhet.
Efter bara nån minut slog det mig att hon givetvis inte köpt lägenheten, utan flyttat ihop med killen som redan bodde där.

Frågan är om det hade varit konstigt om jag gått dit och sagt att jag inte ville låna ut verktygen längre när jag kom på att hon inte var singel? :brynad

edit: glömde brynen :brynad

Last edited:

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
I förmiddags plingade en granntjej på min dörr och frågade om jag hade en tång att låna ut, hon skulle montera stolar. (i själva verket var det en skiftnyckel och inte en tång hon eftersökte, men jag vet ju att kvinnor inte kan så jag rättade henne).

Hursom, lånade ut halva verktygslådan och tänkte att vad kul med en tjej som köpt en grannlägenhet.
Efter bara nån minut slog det mig att hon givetvis inte köpt lägenheten, utan flyttat ihop med killen som redan bodde där.

Frågan är om det hade varit konstigt om jag gått dit och sagt att jag inte ville låna ut verktygen längre när jag kom på att hon inte var singel? :brynad

Om du nu trodde hon var singel, varför frågade du inte om du kunde hjälpa till
istället för att låna ut halva vektygslådan :va

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Ta på dig ett linne till när hon lämnar tillbaka tängerna så tar hon stolen och flyttar in hos dig. Annars är hon ju dum, bo med en axeltaning som inte ens har några tänger. Pfft, återigen.

:brynad

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Är det ingen som räknat ut min julavatar ännu förresten?

Skulle laddat upp en större bild om det vore möjligt att ladda upp ngn jävla bild öht :mad:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Om du nu trodde hon var singel, varför frågade du inte om du kunde hjälpa till
istället för att låna ut halva vektygslådan :va

Hmm.. bra fråga.. :gnissla

Ta på dig ett linne till när hon lämnar tillbaka tängerna så tar hon stolen och flyttar in hos dig. Annars är hon ju dum, bo med en axeltaning som inte ens har några tänger. Pfft, återigen.

:brynad

Hmm.. Jag hade börjat skissa på nån sorts plan som innefattade källare och tie-raps.. men din idé kanske är bättre?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Hmm.. bra fråga.. :gnissla

Hmm.. Jag hade börjat skissa på nån sorts plan som innefattade källare och tie-raps.. men din idé kanske är bättre?

Din idé är ju en ofrånkomlig uppföljning på min. Det förslag jag gav är ju bra för att det inte krävs planering, alltså hinner du kirra't och dessutom ganska enkelt.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Han kan nog inte tänka klart, när han står framför någon med Tatas, jag menar låna ut sina verktyg till en främling. Hur tänkte han där.

Jag noterade dock redan genom titthålet att tatasen inte var speciellt bra, så frågan är egentligen hur jag tänkte när jag lånade ut mina verktyg till någon med obra tatas... :crash

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA