Japp, men det är dyrt att hålla alla andra fulla
Jesus kunde ju göra vatten till vin, tror du planen var fylla to all?
Japp, men det är dyrt att hålla alla andra fulla
Förmodligen, det är nog därför den tjocka svarta boken är så obegriplig.Jesus kunde ju göra vatten till vin, tror du planen var fylla to all?
Det finns inget lås på källardörren, jag binder fast henne i sängen där hon hör hemma!
Som ni kivas och retas hela tiden *skakar på huvudet*
Om man alltid var full skulle man alltid var sketasnygg
I förmiddags plingade en granntjej på min dörr och frågade om jag hade en tång att låna ut, hon skulle montera stolar. (i själva verket var det en skiftnyckel och inte en tång hon eftersökte, men jag vet ju att kvinnor inte kan så jag rättade henne).
Hursom, lånade ut halva verktygslådan och tänkte att vad kul med en tjej som köpt en grannlägenhet.
Efter bara nån minut slog det mig att hon givetvis inte köpt lägenheten, utan flyttat ihop med killen som redan bodde där.
Frågan är om det hade varit konstigt om jag gått dit och sagt att jag inte ville låna ut verktygen längre när jag kom på att hon inte var singel?
edit: glömde brynen
Ta på dig ett linne till när hon lämnar tillbaka tängerna så tar hon stolen och flyttar in hos dig. Annars är hon ju dum, bo med en axeltaning som inte ens har några tänger. Pfft, återigen.I förmiddags plingade en granntjej på min dörr och frågade om jag hade en tång att låna ut, hon skulle montera stolar. (i själva verket var det en skiftnyckel och inte en tång hon eftersökte, men jag vet ju att kvinnor inte kan så jag rättade henne).
Hursom, lånade ut halva verktygslådan och tänkte att vad kul med en tjej som köpt en grannlägenhet.
Efter bara nån minut slog det mig att hon givetvis inte köpt lägenheten, utan flyttat ihop med killen som redan bodde där.
Frågan är om det hade varit konstigt om jag gått dit och sagt att jag inte ville låna ut verktygen längre när jag kom på att hon inte var singel?
edit: glömde brynen
Om du nu trodde hon var singel, varför frågade du inte om du kunde hjälpa till
istället för att låna ut halva vektygslådan
Ta på dig ett linne till när hon lämnar tillbaka tängerna så tar hon stolen och flyttar in hos dig. Annars är hon ju dum, bo med en axeltaning som inte ens har några tänger. Pfft, återigen.
Hmm.. bra fråga..
Hmm.. Jag hade börjat skissa på nån sorts plan som innefattade källare och tie-raps.. men din idé kanske är bättre?
Tänk om hon stönar jättehögt när dom pökar, då kommer säkert ditt powernappande,fappande att bli lidande
Din idé är ju en ofrånkomlig uppföljning på min. Det förslag jag gav är ju bra för att det inte krävs planering, alltså hinner du kirra't och dessutom ganska enkelt.
Han kan nog inte tänka klart, när han står framför någon med Tatas, jag menar låna ut sina verktyg till en främling. Hur tänkte han där.
Jag noterade dock redan genom titthålet att tatasen inte var speciellt bra, så frågan är egentligen hur jag tänkte när jag lånade ut mina verktyg till någon med obra tatas...
Du tittade alltså genom nyckelhålet, såg en tjej men behöll tröjan på när du öppnade dörren vilken taktisk miss
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|