Då har du inte tillräckligt höga klackar.
Så kan man ju också se det... Men jag tycker nog de högsta jag har räcker gott och väl, om jag ska kunna förflytta mig också.
Då har du inte tillräckligt höga klackar.
Så kan man ju också se det... Men jag tycker nog de högsta jag har räcker gott och väl, om jag ska kunna förflytta mig också.
Jag har allt sett i porrfilmer att när ni har höga klackar på er så ska ni bara gå ett par steg till sängen och sen ha dem på er i sängen!
Jag har allt sett i porrfilmer att när ni har höga klackar på er så ska ni bara gå ett par steg till sängen och sen ha dem på er i sängen!
Man har inte skor inomhus i Sverige. Du har antingen sett tyska filmer eller filmer från Amerikat. Eller så har Anna lurat i dig detta när hon vill sova i ridstövlar.
Man har inte skor inomhus i Sverige. Du har antingen sett tyska filmer eller filmer från Amerikat. Eller så har Anna lurat i dig detta när hon vill sova i ridstövlar.
högklackat räknas inte som skor
Det är när man har höga klackar inomhus.
Räknas det som sexhjälpmedel?
Vi borde kalla dig Alleyklack
Jag har noterat något konstigt. På nätdejtingsidorna så brukar det alltid finnas ett galleri så att säga där man bara ser profilbilderna på kvinnorna som finns där. Det händer ju att man ibland helt slumpmässigt klickar på en bild, bara för att personen råkar vara snygg.
Det är förvånansvärt ofta man råkar klicka på någon som kommer från Tyresö, jag undrar om det är något som skrämmer dem där så att de försöker hitta en man att flytta till istället för att bo i Tyresö.
Edit: Att det är förvånansvärt många från just Tyresö i förhållande till hur många som bor där är faktiskt helt sant.
Poopen är bara avis för att hon inte kan gå i högre klackar än 4 cm.
Det är kanske inte A_NN_A som har klackarna hos dem?
Poopen är bara avis för att hon inte kan gå i högre klackar än 4 cm.
Det är kanske inte A_NN_A som har klackarna hos dem?
Snarare 24 cm. Du tänkte nog på längden på din pick.
Ahh.... morgonkaffet, dvs dagens första kaffe, är det bästa kaffet för dagen.
Like most of lifes problems, this can be solved by bending!
http://www.la
Ok jag ger mig, den flyger men den... den... den har eld i röven... :gnissla
Du dricker väl bara pulverkaffe.
Nu sa du för en gångs skull något som är sant. Bending är da shit. Därför jag kör PY!
Nej. Pulverkaffe är för blaskigt, perkulatorkaffe blir för varmt, kaffe i kapslar är för "hippt" (läs: nykommunistiskt), med andra ord så är det bryggkaffe som gäller
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|