Singeltråden

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Så kan man ju också se det... Men jag tycker nog de högsta jag har räcker gott och väl, om jag ska kunna förflytta mig också. :D

Jag har allt sett i porrfilmer att när ni har höga klackar på er så ska ni bara gå ett par steg till sängen och sen ha dem på er i sängen! :crash:smasha

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har allt sett i porrfilmer att när ni har höga klackar på er så ska ni bara gå ett par steg till sängen och sen ha dem på er i sängen! :crash:smasha

Man har inte skor inomhus i Sverige. Du har antingen sett tyska filmer eller filmer från Amerikat. :fakta Eller så har Anna lurat i dig detta när hon vill sova i ridstövlar. :hihi

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Så kan man ju också se det... Men jag tycker nog de högsta jag har räcker gott och väl, om jag ska kunna förflytta mig också. :D

Poopen är bara avis för att hon inte kan gå i högre klackar än 4 cm.

Man har inte skor inomhus i Sverige. Du har antingen sett tyska filmer eller filmer från Amerikat. :fakta Eller så har Anna lurat i dig detta när hon vill sova i ridstövlar. :hihi

Det är kanske inte A_NN_A som har klackarna hos dem? :brynad

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har noterat något konstigt. På nätdejtingsidorna så brukar det alltid finnas ett galleri så att säga där man bara ser profilbilderna på kvinnorna som finns där. Det händer ju att man ibland helt slumpmässigt klickar på en bild, bara för att personen råkar vara snygg.

Det är förvånansvärt ofta man råkar klicka på någon som kommer från Tyresö, jag undrar om det är något som skrämmer dem där så att de försöker hitta en man att flytta till istället för att bo i Tyresö. :)

Edit: Att det är förvånansvärt många från just Tyresö i förhållande till hur många som bor där är faktiskt helt sant.

Vem fan vill bo i stockholm?
Var till nacka i förra helgen (den före julen). Fy tusan att frivilligt hålla på och pendla i det dära dag ut & dag in... :zpy

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Sover gör man naken :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Poopen är bara avis för att hon inte kan gå i högre klackar än 4 cm.

Det är kanske inte A_NN_A som har klackarna hos dem? :brynad

Precis som du är avis på mina grymt starka fingrar :brynad

Här sätts inga gränser för kreativiteten :brynad

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nu sa du för en gångs skull något som är sant. Bending är da shit. Därför jag kör PY!

Du ska benda båtar :mattias

tumblr_lsk9nbwp9M1qhed4wo1_400.gif

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad