Jaha, så var har du varit de senaste åren?
Varit ett halvår i Halmstad, nu är jag i Linköping, snart ska jag en vecka till Blekinge, därefter en vecka i Danmark för att slutligen landa (badum-tss!) i Tyskland!![]()
Fel svar. Det vedertagna svaret på:
Är:![]()
Blekinge![]()
Fiiiiiika!!!!! Jag kanske t om kan få med PA
![]()
Jag kommer bara vara en pyttekortis i Blekinge denna gången och troligen med begränsat med fritid, men tanken är ju att jag ska jobba på f17 när jag är klar så det ska nog hinnas med både en och elva fikor![]()
Ja ja ja, men hojta till om du har en timme över. Jag kommer bort![]()
Will do, kommer jobba i Karlskrona om dagarna och antagligen bo i Ronneby![]()
Landa på fartyg?
Det vore ju nåt! Bushido kommer med koptern till din båt. Då kan du ha Paul Hollywood i mässen som bakar bullar som ni kan fika.
Vi andra hänger också med såklart.
Semper Idem kan säkert laga något om maskin pajjar. Truty kan sitta rädd och redo i livbåten. Poopen stampar morsesignaler på en stor trumma, och jag ligger i en solstol på däck med en paraplyhink i handen.
A_NN_A hade också tänkt sitta och sola, men hon gungade sönder sin solstol![]()
Typiskt Kjolstoll att paja gungstolar. Den hade säkert inte gjort någon något ont.
Det vore ju nåt! Bushido kommer med koptern till din båt. Då kan du ha Paul Hollywood i mässen som bakar bullar som ni kan fika.
Vi andra hänger också med såklart.
Semper Idem kan säkert laga något om maskin pajjar. Truty kan sitta rädd och redo i livbåten. Poopen stampar morsesignaler på en stor trumma, och jag ligger i en solstol på däck med en paraplyhink i handen.
A_NN_A hade också tänkt sitta och sola, men hon gungade sönder sin solstol![]()
Jag tänker fan inte sitta i nån livbåt! Jag sitter i helikoptern redo att flyga iväg om nåt händer med båten! Inte tusan tänker jag gunga iväg i nån liten gummibåt eller nåt om den stora sjunker, livsfarligt ju!![]()
Jag tänker fan inte sitta i nån livbåt! Jag sitter i helikoptern redo att flyga iväg om nåt händer med båten! Inte tusan tänker jag gunga iväg i nån liten gummibåt eller nåt om den stora sjunker, livsfarligt ju!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |