PippiT
Professionell mobbare
Klipper du ut det sopigt bara för att alla ska se att det var jag som skickade den till dig?
Klipper du ut det sopigt bara för att alla ska se att det var jag som skickade den till dig?
Haha, men Sporthoj, hur reparerar jag denna skadan...
Står mellan två alternativ,
1). Inte skriva mer och bara vänta i flera veckor, hon kanske skriver något och så lite försiktigt börja prata igen. Odds: 5-15%.
2). Vänta 3-4 dagar och sedan skriva "Hej, allt bra? Inser att jag var lite "pushig" där, det är roligt för jag brukar inte vara sån, antar att jag gillade dig lite extra. Om du har tid en kväll i veckan eller så bjuder jag gärna dig på en runda biljard med en öl. Odds: 10-25%?
3). ??
Haha
Är man verkligen intresserad av någon kan man knappt vänta tills nästa meddelande kommer.
Så är det ju, men det är väl oftast något som kommer i ett senare skede, tänker jag? Vad jag förstod hade de inte träffats än och även om jag har minimal erfarenhet av nätdejting så har jag svårt att se att man hamnar i det läget efter några meddelanden, utan att ha setts? Speciellt då man med stor sannolikhet "textdejtar" andra samtidigt.
1). Inte skriva mer och bara vänta i flera veckor, hon kanske skriver något och så lite försiktigt börja prata igen. Odds: 5-15%.
2). Vänta 3-4 dagar och sedan skriva "Hej, allt bra? Inser att jag var lite "pushig" där, det är roligt för jag brukar inte vara sån, antar att jag gillade dig lite extra. Om du har tid en kväll i veckan eller så bjuder jag gärna dig på en runda biljard med en öl. Odds: 10-25%?
3). ??
Haha
En tanke som slog mig om mitt nätdejtande
Jag har kommit underfund med att jag, har hyfsat lätt för att få folk att svara på mina mejl, och även, få ett telefonnummer eller enstaka dates men att jag förlorar 8 av 10 personer genom att jag kan vara lite "pushy".
Notera, att jag kan vara ganska avslappnad på en date, med en person som det liksom aldrig blir "awkward silance", så faktum är att efter de 3 senaste date:sen jag hade med olika människor var det jag som inte varit intresserad medans personen fortsatt skriva till mig gång på gång. Problemet är, att jag sällan kommer dit och ofta förstör något på vägen.
Låt oss säga senario A händer. Jag träffar någon jag gillar, som verkar smart, snygg m.m. och hon svarar (mot förmodan) på allt jag skriver. Vi fortsätter skriva och jag märker hur svaren ibland blir kortare med en längre tid mellan svaren (precis som jag själv gör när jag är ointresserad). Det logiska, borde kanske vara att inte skriva så mycket någon dag eller två och sen försöka igen, så man bygger upp lite förväntan istället för att svara 12 sekunder efter varje sms. Men sen tänker jag alltid "fuck it, om hon nu gillar mig för den jag är så borde jag fortsätta skriva."
Vilket, jag tror leder till att de tröttnar. Har ni märkt att folk liksom blir avtrubbade om man skriver för ofta, vad är er policy kring detta? Tänker på det för jag började snacka med världens tjej för några dagar sedan (t.om. hon som frågade om min snapchat) och vi pratade mycket den första dagen men jag har märkt hur hon liksom alltmer sällan svarade, vilket bara ledde till att jag skrev mer -> vilket ledde till att hon svarade mindre.
Nu har jag inte skrivit sen sist. Lite drygt 10 timmar sedan, vetifan vad jag ska göra. Skita i vilket? Känns tråkigt, känns som jag förlorade där liksom.
Att ta kontakt med kvinnor är en rätt värdelös företeelse. Ingenting gott kan komma ur detta.
Jag ser det som att det är mycket likt att söka jobb, ibland får man ett nej, men oftast blir man helt ignorerad.
Resterande gånger får man en utsktällning och blir idiotförklarad...
![]()
Borde det inte vara ännu mer komplicerat att vara en struthörning?
Dom måste ju göra hål för hornet i alla mössor de har på vintern![]()
3). ??
Haha
3) Det är egentligen en snubbe med buntband som bara väntar på att få lokal bokad.
Så är det ju, men det är väl oftast något som kommer i ett senare skede, tänker jag? Vad jag förstod hade de inte träffats än och även om jag har minimal erfarenhet av nätdejting så har jag svårt att se att man hamnar i det läget efter några meddelanden, utan att ha setts? Speciellt då man med stor sannolikhet "textdejtar" andra samtidigt.
Att ta kontakt med kvinnor är en rätt värdelös företeelse. Ingenting gott kan komma ur detta.
Jag ser det som att det är mycket likt att söka jobb, ibland får man ett nej, men oftast blir man helt ignorerad.
Resterande gånger får man en utsktällning och blir idiotförklarad...
![]()
Såklart så passar inte alla med alla, men jag börjar nästan bli intresserad av HUR du gör när du tar kontakt med kvinnor, montera en GoPro på huvudet nästa gång?![]()
DU gör troligen något fel eller så är du helt enkelt bara för negativ. Tror de flesta härinne har märkt av den sidan hos dig. Du kanske ska jobba med dig själv innan du dejtar någon?
Där har du felet, du ska inte lägga fram dina färdigheter och tillgodokommanden på en gång, tänk på att du måste imponera på henne minst en gång i veckan för att hon inte ska tröttna.Att ta kontakt med kvinnor är en rätt värdelös företeelse. Ingenting gott kan komma ur detta.
Jag ser det som att det är mycket likt att söka jobb
Där har du felet, du ska inte lägga fram dina färdigheter och tillgodokommanden på en gång, tänk på att du måste imponera på henne minst en gång i veckan för att hon inte ska tröttna.
Du ska dessutom:
-Inte prata för mycket, utan bara lyssna.
-Inte vara för intresserad.
-Inte vara för ointresserad.
-Inte fråga för mycket om hennes förflutna.
-Vara jätteintresserad av hennes förflutna.
-Alltid bjuda.
-Alltid låta hennes vänner komma före dig.
-Inte tvinga henne att ändra sin singel-status på Fakebook.
-Älska att shoppa, glöm inte att hon aldrig ser tjock ut i några kläder, osv, osv.
Japp, jag är singel![]()
Vad gör du i den här tråden egentligen?Analysera inte ihjäl er gubbs.![]()
Jonej, just det är väl en parallell jag inte kan dra.
Det var mer resultatet jag menade.
Edit: Jag tror jag fixar 2 a 9 åtminstone!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |